Какви резултати постигам с членството си в клуб Мастърхак – Георги Малчев

Бележка от редакцията: попитахме членове на клуб Мастърхак защо се абонират, какво получават, какво постигат, благодарение на нашето съдържание и общност. За целта направихме кратък въпросник и им го изпратихме. В тази поредица от мини case study-та за клуба ще ви споделям отговорите, които ни дадоха (без редакция).

Вижте какво получават тези доказани експерти, собственици на бизнеси и страхотни сътрудници от фабриката за най-полезното съдържание на български!

Георги Малчев, Xplora:


Какво ви дава членството в клуб Мастърхак?

На първо място – достъп до много добри практики. Мисля, че хората ме разпознават, че ако намеря приложима добра практика – тествам я, консолидирам изводите, решавам дали и как да я приложа за себе си като професионалист или като преподавател, или в компанията. И накрая при възможност – преподавам тази добра практика в някой от университетите, в които преподавам, или курсовете, които водя.

На второ място – членството в секретната група на клуба ми дава възможност да съм част от общност на хора като мен – да виждам какво ги вълнува, какви идеи искат да обсъдят, да помогна с примери с работещи за мен подходи.

Само едно от двете неща да беше – пак си заслужава категорично!

Как ви помага авторското съдържание в клуба (ръководства и материали)?

Много ми харесва, че се навлиза в голяма детайл на конкретната тема, както и че нещата винаги са много практични. Ако има теоретична основа – тя е направена да премине задължително и в практични и приложими идеи, чек листи и т.н. Много ми харесва и като Христо споделя своя опит и добрите практики, които е открил, че работят за него.

Какви конкретни резултати постигате чрез Мастърхак?

Лично аз си вземам различни неща. Последно като много детайлно разработени неща си харесах и приложих нещата за продуктивността – подходи и инструменти. Преди това – частта с типовете потребителите като мотивация, интереси, тригъри за поведение.

Какво ви дава общността на Мастърхак?

Възможност да общувам с хора като мен, в контролирана среда! В групата има хора, които са се самосегментирали – ценят структураните знания, готови са да плащат за такива неща, уважават както знанията, така и хората, които ги създават и споделят.

С какво бихте сравнили клуб Мастърхак?

С мега яка библиотека с real time книги, с членска карта.

И с читалня, в която можеш да обсъждаш с останалите читатели идеите си.

Получавате ли достатъчно стойност за парите си?

Категорично.

Надявам се това да не е повод да ни тестваш price point 🙂

Шегата настрана – много малко места дават толкова много стойност, защото членството дава и уникална стойност – от много области, през материалите през годините, през най-новите неща, до Facebook групата! Препоръчвам определено!

Каква е добавената стойност, която давате чрез вашите продукти и услуги?

Понеже имам много шапки – ще се опитам да ги обединя. Като управляващ съдружник в Xplora, агенция за интегриран дигитален маркетинг, като член на управителния съвет на IAB Bulgaria, като преподавател на дигитален маркетинг – за мен важното е да давам реална стойност на своите аудитории – с приложими и тествани подходи.

За 4 години Xplora стана една от водещите дигитални агенции, следвайки приципа, че съществуваме, за да правим клиентите си успешни. И че тряба да имаме много ясно стойностно предложение, което клиентите ни, партньорите ни, екипа ни изживява всеки ден, и може да види в многобройни touchpoints.

Бих се радвал читателите ви да посетят Facebook или Linkedin страницата ни, Youtube канала ни, или някоя от лекциите ни. Понеже сме позиционирани във високия среден клас на дигиталните агенции – направихме и Xplora Academy, където организираме курсове за Facebook реклама и съдържание, за Instagram, за Google Ads.

А скоро и за бизнес комуникации, който ще водя 🙂

Миналата година стартирах мой личен блог, в който представя тествани от мен подходи за лидерство, комуникации, маркетинг. Ще ви е интересно как съм анализирал “Капачки за бъдеще” като система, както и решението, което предлагам за спиране на телефонните измами чрез използване на принципите на маркетинга.


МалчевГеорги Малчев е управляващ съдружник в агенцията за интегриран дигитален маркетинг Xplora, преподавател по дигитален маркетинг в няколко университета, ментор, лектор, вдъхновител, член на Мастърхак.

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
Печели с УМА, не с времето си
БЕЗПЛАТЕН БЮЛЕТИН
"Бюлетинът, за който мечтаех..." - Цвети Тодорова
Инструменти, идеи и похвати, непознати за останалия свят
*въведете имейл → кликнете на бутона → проверете пощата си → вземете подарък
★★★★★
Печели с УМА, не с времето си