Посредствените копират конкуренцията. Запомнящите се правят тези две неща

Знаеш ли коя е най-глупавата бизнес тактика?

Преди години бях залитнал да следя какво прави конкуренцията и се опитвах да правя нещата по-добре от нея.

Общо взето до никъде не стигнах.

Това се оказа най-глупавата бизнес тактика, която можех да приложа.

Наложи се да направя нещо, за да не стана посредствен като тях.

Насочих фокуса си обратно към собствените си неща.

Това, заради, което ни четяха, това, което им харесваше на нашите фенове, това, което правех най-добре от всичко.

Добавих и още нещо:

Вманиачих се да им давам повече. И не сбърках.

Виж двете неща, които направих, за да подобря ситуацията:

Всеки път, когато се окажеш на страната на мнозинството, е време да спреш и да се замислиш.
– Марк Твен

А ти още ли прилагаш тази тактика? Вероятно си усетил, че ефекта от нея обикновено е гняв, стрес и отчаяние.

Дори по-лошо:

Намалява способността ти да правиш страхотни неща.

Защо?

Защото вместо да вложиш енергията си в създаването на нещо качествено, ти се обсебваш от неща, които не можеш да промениш.

Ето как да излезеш от тази спирала:

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
Отстъпки и подаръци за над 450 лв с годишен абонамент за Мастърхак 
ЕДНОКРАТНА ОФЕРТА
4.8 / 5 от 2000+ човека
ПОСЛЕДНИ БРОЙКИ

Отстъпки и подаръци
за над 450 лв с годишен абонамент за Мастърхак

ЕДНОКРАТНА ОФЕРТА