ВЛЕЗ В КЛУБА
ВЛЕЗ В КЛУБА

Посредствените копират конкуренцията. Запомнящите се правят тези две неща

Знаеш ли коя е най-глупавата бизнес тактика?

Преди години бях залитнал да следя какво прави конкуренцията и се опитвах да правя нещата по-добре от нея.

Общо взето до никъде не стигнах.

Това се оказа най-глупавата бизнес тактика, която можех да приложа.

Наложи се да направя нещо, за да не стана посредствен като тях.

Насочих фокуса си обратно към собствените си неща.

Това, заради, което ни четяха, това, което им харесваше на нашите фенове, това, което правех най-добре от всичко.

Добавих и още нещо:

Вманиачих се да им давам повече. И не сбърках.

Виж двете неща, които направих, за да подобря ситуацията:

Всеки път, когато се окажеш на страната на мнозинството, е време да спреш и да се замислиш.
- Марк Твен

А ти още ли прилагаш тази тактика? Вероятно си усетил, че ефекта от нея обикновено е гняв, стрес и отчаяние.

Дори по-лошо:

Намалява способността ти да правиш страхотни неща.

Защо?

Защото вместо да вложиш енергията си в създаването на нещо качествено, ти се обсебваш от неща, които не можеш да промениш.

Ето как да излезеш от тази спирала:

0 Comments
Inline Feedbacks
Виж всички

👤   Log In / Профил

🔰   Абонамент за Мастърхак

📗   Библиотека с книги

🏆   VIP зона с курсове

☎️   0878 977 107

==========

🔐   Секретна група

💻   Инструкция за групата

ℹ️   Инфо за клуба

🎯   За Реклама


🔘   Cookies

🔘   Общи условия

🔘   Права за ползване

🔘   Privacy Policy

🔘   Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак