[TheChamp-Sharing count=”1″]
? + Аудио вариант за абонати
В тази статия ще ви разкажа различни трикове и механизми в ефективната реклама, имаща за цел да ни убеди в качествата на съответния продукт.
Ще разберете и как всичко това влияе на нашето подсъзнание, дали работи и може ли скритият кадър да ни накара да си купим нещо.
Ще ви запозная и със супер интересни примери за използване на скритите послания в живота и рекламата.
Киносалонът във Форт Лий, Ню Джързи се пука по шевовете, като само за шест седмици 45 699 души вече са гледали актьорът Уилям Холдън, в ролята на бивш спортист, по пътя в търсене на себе си, който се влюбва в Ким Новак, канзаска девойка, която вече е обещана на друг, във филма „Пикник” по едноименната пиеса на Уилям Индж. Но неизвестно за публиката, е че тази версия на „Пикник” има доста зловещ оттенък.
Оказва се, че експертът по маркетинг, Джеймс Викари е поставил в прожекционната механичен апарат за диапозитиви и прожектира върху екрана думите „Пий кока-кола” и „Яж пуканки” за 1/3000-на от секундата на всеки пет секунди по време на филмова прожекция.
Викари, който ще остане в историята с термина „подсъзнателна реклама “, твърди, че по време на този експеримент киносалонът във Форт Лий реализира 18,1 % увеличение в продажбите на кока-кола и невероятните 57,8 % нарастване на продажбите на пуканки.
И това благодарение на скритите послания.