Предозиране: Как психологията може да съсипе онлайн бизнеса или дигиталния ви маркетинг

РЕЗЮМЕ: в този материал ще разгледаме тема табу, за която никой не иска да говори, а именно предозирането с психология в продажбите и бизнеса. Да, психологията е мощен инструмент за успех - осигурява повече влияние, доверие и печалба. НО, както и при лекарствата, ако не премерите дозата, ще ви извади очите вместо да ви изпише веждите – продажбите ще спаднат, клиентите ще спрат да ви вярват, а и нищо чудно да станете за смях. Затова разработихме този материал, за да ви разкажем:

  • Какво означава да прекалите с използването на психологията?
  • Как да не предозирате с нея в работата, онлайн магазина ви или в офлайн бизнес
  • Как да се  справите с 12-те типа обратни ефекта от прекаляването с психология, подкрепени от солидни примери за предозиране с "поведенчески трикове".
  • Ще ви споделим и 5 начина за намаляване на вредните ефекти от този тих, но толкова болезнен и вреден за бизнеса проблем.
  • Ще се запознаете с гледна точка, за която вероятно не сте се замисляли...

Има достатъчно доказателства, че поведенческата психология може да превърне обикновен дигитален продукт или онлайн бизнес в супер успешен.

Но в стаята стои един слон, за който никой не иска да говори!

Това е малката мръсна тайна, която учени, гурута по психология и специалисти по дигитален маркетинг рядко признават, камоли да обсъждат. Темата “изскача”, когато спрете да използвате технологията на убеждаването като магическа формула и превключите на един честен и непредубеден поглед върху нещата.

Слонът, за който говорим е обратният ефект, когато се захласнете по психологията и злоупотребите с нея по толкова крив начин, че да предизвикате обратното поведение на това, което сте искали да постигнете.

Banksy's "elephant in the room". Photograph: Damian Dovarganes/AP

Нека ви попитам...

Случвало ли ви се е някой толкова упорито да се опитва да спечели доверието ви, че накрая не само, че не започвате да му вярвате, но и ставате недоверчиви?

Коренът на злото се крие в погрешните схващания за поведенческата наука и нереалистичните очаквания, когато се прилагат принципите й, които днес са особено актуални в дигиталния маркетинг и онлайн бизнес.

Често хората си мислят, че могат да създадат зарибяващи продукти или реклами като просто включат някой психо трик или манипулативен социален натиск.

Като фалшивите ревюта, които са толкова модерна тема напоследък...

Да, няма съмнение, че психологическите принципи работят.

Но само в правилния контекст!

А сега нека видим какви опасности крие прекаляването с психологията и как можете да се предпазите от този така коварен за бизнеса проблем.

Да открием слона в стаята...

  • 125
  •  
  •  

🔘 За Нас

🔘 За Реклама


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

>
 

Най-голямото намаление за годината! Вземи 50% отстъпка за най-желания абонамент научи повече