Facebook игра – тънкостите [CHECKLIST]

Прави успешни Facebook игри, без да се притесняваш, че ще нарушиш правилата! В това ръководство ще намериш списък с тънкостите, които трябва да знаеш, преди с Фейсбук да си играеш. Не му позволявай да ти спре играта - бъди подготвен с правилата!

Научи правилата като професионалист, за да можеш да ги нарушаваш като артист - Пикасо

Промо кампаниите (като игрите) във Facebook и Instagram са чудесен начин да ангажираш съществуващите си клиенти, да достигнеш до нови и да събереш полезни маркетингови данни (мейл и бот абонати). Разбира се, като всеки формат и игрите си имат свои специфики, които понякога са малко объркващи.

В това кратко ръководство ще ти покажа най-важните тънкости, които трябва да знаеш, за да си направиш следващата Facebook игра по всички правила. Ще разгледаме различните типове игрови кампании, ще ти предложа някои добри практики, включително и полезни инструменти.

В края ще откриеш и специален подарък: 🎁

3 ТОП книги за създаване на игри и игрови процеси в бизнеса - FREE 📚


🏆🏆🏆

ЗАЯВИ СПЕЦИАЛЕН ДОСТЪП

Този материал е част от специализираното съдържание на клуб MasterHack 🔰

До него имат достъп само членовете на клуба!

Освен с достъп до тази статия те разполагат още и с:

✅ Практически ръководства (стъпка по стъпка).

✅ Премиум съдържание за бизнес и психология.

✅ Качествена и приложима информация.

✅ Две библиотеки с най-добрите книги [FREE].

✅ Достъп до секретната Facebook група на клуба.

✅ И още много други, специално подбрани ресурси.

✅ Споделям и моя ценен опит!

Чети експертна информация и практики, които можеш да приложиш веднага!

ВЛЕЗ В КЛУБА

Вече си в клуба? → Логни се


Само за членове - Ако си логнат, но все още виждаш това съобщение, презареди с F5! Ако и тогава все още го виждаш най-вероятно абонамента ти е изтекъл. Поднови го от тук.

Не пропускай и:
нови стари харесвани
Николай Михайлов
Member
Николай Михайлов

Хубаво е да се включи като информация и облагането и декларирането на награди със стойност над 30 лв. 🙂

Николай Михайлов
Member
Николай Михайлов
Съгласно чл. 8 ЗДДФЛ на облагане подлежат парични и предметни награди, получени от физически лица от игри, състезания и конкурси, които не са предоставени от работодател или възложител. Наградите, които не са получени от хазартни игри, няма да бъдат облагани, само ако са на незначителна стойност. Съгласно легалните дефиниции на ЗДДФЛ, „предметна печалба с незначителна стойност“ е предметна печалба, чиято пазарна цена е до 30 лв. Следва да се има предвид, че това изключение важи само за предметни печалби, не и за парични награди. Когато имаме награди над 30 лв., клиентите ни издават и служебна бележка за печелившия, за да… Read more »
Viliyana Popova
Member

Доста полезна информация. Благодаря. Линкът обаче за „видеото от ръководството за автоматизираната машина за лийдове“ ми изкарва липсваща страница.

Борислав Колибаров
VIP член
Борислав Колибаров

Страхотно ръководство … Както обикновено!