Facebook игра – тънкостите [CHECKLIST]

Научи правилата като професионалист, за да можеш да ги нарушаваш като артист - Пикасо

Промо кампаниите (като игрите) във Facebook и Instagram са чудесен начин да ангажираш съществуващите си клиенти, да достигнеш до нови и да събереш полезни маркетингови данни (мейл и бот абонати). Разбира се, като всеки формат и игрите си имат свои специфики, които понякога са малко объркващи.

В това кратко ръководство ще ти покажа най-важните тънкости, които трябва да знаеш, за да си направиш следващата Facebook игра по всички правила. Ще разгледаме различните типове игрови кампании, ще ти предложа някои добри практики, включително и полезни инструменти.

В края ще откриеш и специален подарък: ?

3 ТОП книги за създаване на игри и игрови процеси в бизнеса - FREE ?


нови стари харесвани
propermindset
VIP член
propermindset

Съжалявам за тъпия въпрос но ,като създадем „NOTE“ към условията на играта във Facebook, него публикуваме ли го пак на страницата или …

vborisov
VIP член
vborisov

Чудесен ръководство.Браво!

Николай Михайлов
Member
Николай Михайлов

Хубаво е да се включи като информация и облагането и декларирането на награди със стойност над 30 лв. 🙂

Николай Михайлов
Member
Николай Михайлов

Съгласно чл. 8 ЗДДФЛ на облагане подлежат парични и предметни награди, получени от физически лица от игри, състезания и конкурси, които не са предоставени от работодател или възложител. Наградите, които не са получени от хазартни игри, няма да бъдат облагани, само ако са на незначителна стойност. Съгласно легалните дефиниции на ЗДДФЛ, „предметна печалба с незначителна стойност“ е предметна печалба, чиято пазарна цена е до 30 лв. Следва да се има предвид, че това изключение важи само за предметни печалби, не и за парични награди. Когато имаме награди над 30 лв., клиентите ни издават и служебна бележка за печелившия, за да… Прочети всичко »

Viliyana Popova
Member
Viliyana Popova

Доста полезна информация. Благодаря. Линкът обаче за „видеото от ръководството за автоматизираната машина за лийдове“ ми изкарва липсваща страница.

Борислав Колибаров
Member
Борислав Колибаров

Страхотно ръководство … Както обикновено!

🔘 За Нас

🔘 За Реклама


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg