3 ключови хода, които превърнаха един посредствен бизнес в мулти милиардна компания (историята на Oatly)

Как един бизнес успя да издои $10 млрд. от овесено мляко - изводи и уроци.

Тази история няма аналог…

Тя е за шведска компания, която се бори с проблеми в продължение на 20 години, докато накрая драстично променя курса, за да се превърне в марката OATLY, която днес се оценява на 10 милиарда долара.

Сега само за 5 минути този невероятен обрат ще те научи на 3 ключови похвата, равняващи се на маркетинг уроци за над $200 хиляди. 

Това е историята на OATLY, която не знаеше…

През 1994 г. компания, основана от двама братя от Швеция, създава перфектна алтернатива на млякото без лактоза – овесено мляко, но не успява дори да се докосне до потенциала на пазара.

Дори след 20 години те продължават да са местна шведска марка, едва постигаща продажби от $30 млн. на година. 

Две десетилетия се борят да накарат потребителите да изберат овесеното им мляко, когато хората още не подозираха, че овесът може и да се “дои”. На всичкото отгоре се конкурират и с други алтернативи на растителна основа (като соя) и то в рамките на малък пазар.

Но нещата скоро щяха да се променят за Oatly…

През 2012 г. Тони Петерсън става изпълнителен директор. 

Той и екипът му променят целия стратегически план на Oatly и правят революция в цялата индустрия за растителни млека.

И то само за няколко години с план от 3 части.

Създават нов глас за Oatly.

На пръв поглед той е странен и хумористичен, но планът им е да влязат в голямата игра само с 3 основни хода! И го правят…

Ето как:

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
СПЕСТИ 300 лв и вземи 3 нови БОНУСА на стойност 190 лв...
0
дни
0
часа
0
минути
0
секунди

Спести 300 лв и вземи 3 нови БОНУСА на стойност 190 лв...