Тази история няма аналог…
Тя е за шведска компания, която се бори с проблеми в продължение на 20 години, докато накрая драстично променя курса, за да се превърне в марката OATLY, която днес се оценява на 10 милиарда долара.
Сега само за 5 минути този невероятен обрат ще те научи на 3 ключови похвата, равняващи се на маркетинг уроци за над $200 хиляди.
Това е историята на OATLY, която не знаеше…
През 1994 г. компания, основана от двама братя от Швеция, създава перфектна алтернатива на млякото без лактоза – овесено мляко, но не успява дори да се докосне до потенциала на пазара.
Дори след 20 години те продължават да са местна шведска марка, едва постигаща продажби от $30 млн. на година.
Две десетилетия се борят да накарат потребителите да изберат овесеното им мляко, когато хората още не подозираха, че овесът може и да се “дои”. На всичкото отгоре се конкурират и с други алтернативи на растителна основа (като соя) и то в рамките на малък пазар.
Но нещата скоро щяха да се променят за Oatly…
През 2012 г. Тони Петерсън става изпълнителен директор.
Той и екипът му променят целия стратегически план на Oatly и правят революция в цялата индустрия за растителни млека.
И то само за няколко години с план от 3 части.
Създават нов глас за Oatly.
На пръв поглед той е странен и хумористичен, но планът им е да влязат в голямата игра само с 3 основни хода! И го правят…
Ето как: