Как работи една от най-добрите бизнес стратегии на всички времена

? + Аудио вариант за абонати

Обичайният начин да правиш бизнес не е най-добрият начин.

– Хенри Форд

Странно е, но случаят на Форд не се изучава в университета.

Въпреки това си струва да обърнем внимание на детайлите от историята му, защото дори и днес тя е ценен урок за всеки амбициозен предприемач.

Когато е на 45 Хенри Форд вече е успешен индустриалец и това му дава достатъчно самочувствие да заеме смела позиция, която ще шокира света. Поетият риск не само му носи огромно богатство, но го прави и водещ предприемач за своето време и един от най-уважаваните и влиятелни хора в света. Какво толкова е направил ли?

Той решава да опрости и демократизира автомобила.

В автобиографията си Форд си спомня за тази повратна точка:

Това, което се опитвам да подчертая, е, че обичайният начин за правене на бизнес не е най-добрият начин. Стигнах до момента, в който съм готов да се откажа окончателно от обичайните методи. Именно от тази дата започва изключителният успех на компанията. Като цяло следвахме обичайните търговски практики.

Наистина нашият автомобил беше по-опростен от всеки друг. И в концерна не разполагахме с външно финансиране. Но отделно от тези две неща не се различавахме съществено от останалите автомобилни компании.

Когато Форд получава просветлението още стотици конкурентни предприемачи произвеждат коли.

Всички те си приличат от гледна точка на историята им на развитие и дейност: всички са инженери, почти всички са продуктови дизайнери.

Всички са автомобилни ентусиасти, които участват с коли в реномирани автомобилни състезания и живо се интересуват от това кой печели.

? Най-важното…

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
Печели с УМА, не с времето си
БЕЗПЛАТЕН БЮЛЕТИН
"Бюлетинът, за който мечтаех..." - Цвети Тодорова
Инструменти, идеи и похвати, непознати за останалия свят
*въведете имейл → кликнете на бутона → проверете пощата си → вземете подарък
★★★★★
Печели с УМА, не с времето си