6 невромаркетинг трика, които ще увеличат поръчките ви [доказано от науката]

Кое влияе най-силно на решението за покупка?

  • Продуктовата страница
  • Изображенията на продуктите
  • Отзивите на клиентите

В това мини ръководство ще ви покажа как да приложите 6 тактики за оптимизиране на продуктова страница и снимки, които използват най-успешните онлайн бизнеси в света, а науката доказа, че наистина увеличават поръчките и вдигат ангажираността.

Да започваме…

СЪДЪРЖАНИЕ:


#1. Представете продукта с повече бройки


Не показвайте продукта сам.

Покажете го в повече бройки.

Така хората ще го възприемат като по-ефективен – както когато решават да го купят, така и когато го ползват.

Представете си, че пускате нова енергийна напитка в кенче.

Как най-добре да я представите в рекламите си или да я изложите на рафтовете в магазините?

Да е кенче, което стои само: вашият самотен енергиен супергерой, готов да ви събуди… Или е по-добре да покажете армия от кенчета, готови да ви помогнат да си свършите работата за нула време?

Ето какво установиха научните изследвания… 👇🏻

ProTip: Не забравяйте, че “бялото пространство” около продуктите, също е от огромно значение [вижте точно как].

📕 Препоръка:

  • Продажбите са повече, когато продуктът е показан с още няколко бройки от него, вместо самостоятелно. Това се случва както при избора кой продукт да си купите, така и при употребата му (така хората чувстват, че напитката им дава повече енергия).

🧠 Как работи трикът:

  • Когато видим няколко еднакви продукта накуп, ги възприемаме като единна и по-силна хомогенна група.
  • Обединени в група, продуктите се усещат като по-ефективни да свършат работа, за която ги наемаме, отколкото ако са сами.
  • Същото се случва и с групите от хора. Когато виждаме хората като част от единна група (например отбор спортисти или униформени служители), ние ги възприемаме като по-надеждни.
  • Показването на продукта в минимум две бройки е достатъчно, за да се активира този ефект. Но може да показвате колкото искате.

Изключение: в зависимост от марката и продукта ви (за масов или премиум пазар) или при психологическата тактика оскъдност, може да пропуснете прилагането на този ефект.

Например, продукт от висок клас, който е много търсен, може да изглежда странно във визия с няколко бройки от него.

#2. Покажете „харесванията“ на продукта, за да увеличите продажбите


📕 Препоръки:

  • Ако е възможно, покажете на продуктовите си страници колко харесвания е получил продуктът ви в социалните мрежи (напр. Facebook, Instagram, Pinterest) или тези от собствения ви сайт.
  • Не забравяйте да включите профилните снимки и имената на тези, които са харесали продукта. Така ще са по-склонни да купят.

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
Печели с УМА, не с времето си
БЕЗПЛАТЕН БЮЛЕТИН
"Бюлетинът, за който мечтаех..." - Цвети Тодорова
Инструменти, идеи и похвати, непознати за останалия свят
*въведете имейл → кликнете на бутона → проверете пощата си → вземете подарък
★★★★★
Печели с УМА, не с времето си