🎧 + Аудио вариант за абонати
Тази идея е толкова силна, че друга може и да не ви трябва…
Ефективността й е тествана от легендарни майстори на рекламата, от почитаемия Клод Хопкинс („Научна реклама”) до блестящия Юджийн Шуорц („Реклама на пробива”).
Техниката на екстремната специфичност се състои в следното: отсега нататък започнете да описвате продукта си с огромни подробности, а в резултат на това конкурентите ви ще започнат да ръсят проклятия по ваш адрес заради нея.
Ето какво имам предвид…
Тайната се крие в проведения от Ерик Уитман експеримент:
“Веднъж проведох експеримент. Взех телефона и указателя „Жълти страници”. Обадих се на 25 местни пицарии на случаен принцип.
Казах им:
„Пристигам с 10 приятели тази събота. Искам да вечеряме във вашата пицария, но един човек от компанията иска да отидем в друга.
Помогнете ми да убедя всички, че вашата пица е по-добра?“