ВЛЕЗ В КЛУБА

Как да унищожите конкуренцията си чрез техниката за екстремна специфичност

? + Аудио вариант за абонати

Тази идея е толкова силна, че може да ви помогне да унищожите конкуренцията.

Ефективността й е тествана от легендарни майстори на рекламата, от почитаемия Клод Хопкинс („Научна реклама") до блестящия Юджийн Шуорц („Реклама на пробива").

Техниката на екстремната специфичност е проста и се състои в следното: отсега нататък започнете да описвате продукта си с огромни подробности, а в резултат на това конкурентите ви ще започнат да ръсят проклятия по ваш адрес заради нея. Ето какво имам предвид...

Тайната се крие в проведения от Ерик Уитман красноречив експеримент:

0 Comments
Inline Feedbacks
Виж всички

👤   Log In / Профил

🔰   Абонамент за Мастърхак

📗   Библиотека с книги

🏆   VIP зона с курсове

☎️   0878 977 107

==========

🔐   Секретна група

💻   Инструкция за групата

ℹ️   Инфо за клуба

🎯   За Реклама


🔘   Cookies

🔘   Общи условия

🔘   Права за ползване

🔘   Privacy Policy

🔘   Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
Последен шанс да СПЕСТИШ 300 лв за най-желания абонамент на клуб Мастърхак!
10
дни
10
часа
10
минути
10
секунди
10
дни
10
часа
10
минути
10
секунди
Последен шанс да спестиш 300 лв за най-желания абонамент + ПОДАРЪЦИ
- 70%
Спести над 300 лв
- 70%
Остават часове...
10
дни
10
часа
10
минути
10
секунди
Цената се вдига след: