ВЛЕЗ В КЛУБА
ВЛЕЗ В КЛУБА

Как да унищожите конкуренцията си чрез техниката за екстремна специфичност

🎧 + Аудио вариант за абонати

Тази идея е толкова силна, че може да ви помогне да унищожите конкуренцията.

Ефективността й е тествана от легендарни майстори на рекламата, от почитаемия Клод Хопкинс („Научна реклама") до блестящия Юджийн Шуорц („Реклама на пробива").

Техниката на екстремната специфичност е проста и се състои в следното: отсега нататък започнете да описвате продукта си с огромни подробности, а в резултат на това конкурентите ви ще започнат да ръсят проклятия по ваш адрес заради нея. Ето какво имам предвид...

Тайната се крие в проведения от Ерик Уитман красноречив експеримент:

0 Comments
Inline Feedbacks
Виж всички

👤   Log In / Профил

🔰   Абонамент за Мастърхак

📗   Библиотека с книги

🏆   VIP зона с курсове

☎️   0878 977 107

==========

🔐   Секретна група

💻   Инструкция за групата

ℹ️   Инфо за клуба

❤️   Отзиви за клуба

🎯   За Реклама

🦉   За Нас


🔘   Cookies

🔘   Общи условия

🔘   Права за ползване

🔘   Privacy Policy

🔘   Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Постигай целите си 2 пъти по-бързо!
100 специално подбрани принципа, софтуера и инструмента ▼
Постигай целите си 2 пъти по-бързо
100 специално подбрани принципа и инструмента

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
100 подбрани инструмента:
Изтегли - БЕЗПЛАТНО
Изтегли - БЕЗПЛАТНО
100 специално подбрани принципа и инструмента