Как да унищожите конкуренцията си чрез техниката за екстремна специфичност

Тази идея е толкова силна, че може да ви помогне да унищожите конкуренцията.

Ефективността й е тествана от легендарни майстори на рекламата, от почитаемия Клод Хопкинс („Научна реклама") до блестящия Юджийн Шуорц („Реклама на пробива").

Техниката на екстремната специфичност е проста и се състои в следното: отсега нататък започнете да описвате продукта си с огромни подробности, а в резултат на това конкурентите ви ще започнат да ръсят проклятия по ваш адрес заради нея. Ето какво имам предвид...

Тайната се крие в проведения от Ерик Уитман красноречив експеримент:

0 Comments
Inline Feedbacks
Виж всички

🔰 Влез в клуба

👤 Вход / Профил

📗 Библиотека

🏆 ВИП зона

🧰 ВИП Tools

==========

🔥 Facebook група

📜 Тайните на Мастърхак

💰 По-изгоден абонамент

🎁 Подари абонамент

🔴 За Реклама

🦉 За Нас


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

FREE ebook
100 принципа и инструмента
за по-ефективна работа и по-високи резултати
Learn How Great Brands
Create the Best
Marketing Content
Instantly get our free Marketing Guide to Success
Content
Convert
Кликни тук и изтегли най-новата ни е-книга