ВЛЕЗ В КЛУБА
ВЛЕЗ В КЛУБА

Как да унищожите конкуренцията си чрез техниката „екстремна специфичност“

🎧 + Аудио вариант за абонати

Тази идея е толкова силна, че друга може и да не ви трябва...

Ефективността й е тествана от легендарни майстори на рекламата, от почитаемия Клод Хопкинс („Научна реклама") до блестящия Юджийн Шуорц („Реклама на пробива").

Техниката на екстремната специфичност се състои в следното: отсега нататък започнете да описвате продукта си с огромни подробности, а в резултат на това конкурентите ви ще започнат да ръсят проклятия по ваш адрес заради нея.

Ето какво имам предвид...

Тайната се крие в проведения от Ерик Уитман експеримент:

"Веднъж проведох експеримент. Взех телефона и указателя „Жълти страници". Обадих се на 25 местни пицарии на случаен принцип.

Казах им:

Пристигам с 10 приятели тази събота. Искам да вечеряме във вашата пицария, но един човек от компанията иска да отидем в друга.

Помогнете ми да убедя всички, че вашата пица е по-добра?"

0 Comments
Inline Feedbacks
Виж всички

👤   Log In / Профил

🔰   Абонамент за Мастърхак

📗   Библиотека с книги

🏆   VIP зона с курсове

☎️   0878 977 107

==========

🔐   Секретна група

💻   Инструкция за групата

ℹ️   Инфо за клуба

🎯   За Реклама


🔘   Cookies

🔘   Общи условия

🔘   Права за ползване

🔘   Privacy Policy

🔘   Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Ще ви направим по-успешни и богати от вчера само за 5 мин. на седмица
Ако търсите най-добрите похвати в маркетинга, бизнеса и психологията, трябва да пробвате идеите в този бюлетин
Над 17 000 амбициозни хора всяка седмица го чакат с нетърпение
Постигай целите си 2 пъти по-бързо
100 специално подбрани принципа и инструмента

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак