Как да унищожите конкуренцията си чрез техниката за екстремна специфичност

Тази идея е толкова силна, че може да ви помогне да унищожите конкуренцията.

Ефективността й е тествана от легендарни майстори на рекламата, от почитаемия Клод Хопкинс („Научна реклама") до блестящия Юджийн Шуорц („Реклама на пробива").

Техниката на екстремната специфичност е проста и се състои в следното: отсега нататък започнете да описвате продукта си с огромни подробности, а в резултат на това конкурентите ви ще започнат да ръсят проклятия по ваш адрес заради нея. Ето какво имам предвид...

Тайната се крие в проведения от Ерик Уитман красноречив експеримент:

  • 93
  •  
  •  
  • Цветелин Цолов каза:

    Добро е !

  • С едни гърди напред. Супер! :)))

  • 🔰 Влез в клуба

    👤 Вход / Профил

    📗 Библиотека

    🏆 ВИП зона

    🧰 ВИП Tools

    ==========

    🔥 Facebook група

    📜 Тайните на Мастърхак

    💰 По-изгоден абонамент

    🎁 Подари абонамент

    🔴 За Реклама

    🦉 За Нас


    🔘 Общи условия

    🔘 Права за ползване

    🔘 Privacy Policy

    🔘 Cookies

    🔘 Решаване на спорове


    LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


    Facebook

    📩 office@lifehack.bg

    >