ВЛЕЗ В КЛУБА
ВЛЕЗ В КЛУБА
продажби

Кара ли ни по-голямото разнообразие да искаме по-малко?

Това е фундаментален въпрос за продажбите!

Дали да предложа повече продукти - в случая категории в сайта, дали пък по-малкия избор няма да подобри фокуса на читателите...?

Дали на среща с клиент да изброя цялата гама продукти, които предлагам или да се насоча само към едно единствено нещо?

Тези и други подобни терзания са досаден трън в петата на всеки продавач, търговец, за всеки от нас, който има някакъв бизнес и предлага нещо на пазара. Как да постъпим, когато решаваме въпроси като:

Kолко вкуса да предложим, какви размери, цветове и аромати да поставим пред очите на клиентите...?

Е, дойде времето да намерим и отговорът.

Да започваме...</

0 Comments
Inline Feedbacks
Виж всички

👤   Log In / Профил

🔰   Абонамент за Мастърхак

📗   Библиотека с книги

🏆   VIP зона с курсове

☎️   0878 977 107

==========

🔐   Секретна група

💻   Инструкция за групата

ℹ️   Инфо за клуба

🎯   За Реклама


🔘   Cookies

🔘   Общи условия

🔘   Права за ползване

🔘   Privacy Policy

🔘   Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Ще ви направим по-успешни и богати от вчера само за 5 мин. на седмица
Ако търсите най-добрите похвати в маркетинга, бизнеса и психологията, трябва да пробвате идеите в този бюлетин
Над 17 000 амбициозни хора всяка седмица го чакат с нетърпение
Постигай целите си 2 пъти по-бързо
100 специално подбрани принципа и инструмента

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак