50% от рекламата ми води до продажби, но само ако знаех кои 50%...
Този въпрос е изключително важен:
Как да разбереш от къде и защо идват продажбите в онлайн магазина ти, за да знаеш кои са най-ефективните за бизнеса ти маркетингови канали и реклами?
Случвало ли ти се...
Facebook Business Manager ти показва, че последните 3 дни си имал 10 поръчки, докато реално си направил само 5 продажби? На мен ми се е случвало.
Объркващо е!
За да проследя много по-точно от къде и защо са дошли поръчките ми, използвам не само статистиката на Facebook, но и тази на Google Analytics.
Защо това е толкова важно за онлайн бизнеса ти?
Ако не проследяваме от кои сайтове, кои кампании или от кои канали идват клиентите ни, то как бихме могли да знаем коя част от тези конверсии на кой източник да припишем?
Без тази информация не можем да открием истинската цена на придобиване (CPA) или възвръщаемостта на рекламните ни разходи (ROAS) от всяка маркетингова дейност. А правилното проследяване ще ни осигури ясна представа за пътуването на потребителя.
И съответно ще можем да го подобрим, за да продаваме повече!
?В това ръководство ще научиш:
Как да настроиш GA (Google Analytics), за да виждаш източниците / каналите, които докарват продажби (Facebook кампании, имейл кампании, директен трафик и т.н.), за да можеш да вземаш много по-добри и обосновани маркетингови и бизнес решения, които ще ти спестят разходи и ще увеличат приходите ти.
Ще научиш как точно да използваш и UTM параметрите, за да проследяваш през Google Analytics много по-точно трафика и продажбите, идващи от рекламите, които пускаш.
След като го прочетеш ще знаеш повече от 99% от онлайн търговците за това как прецизно да анализираш бизнеса си в реални числа, вместо да гадаеш.
Когато разполагаш с тази супер ценна информация ще знаеш:
- Как да намалиш разходите си за реклама
- Кои са работещите за теб маркетингови канали
- Как да оптимизираш кампаниите си
- Как да движиш бизнеса си с ясен поглед напред, а не с предположения и догадки, както правят повечето онлайн търговци
? СЪДЪРЖАНИЕ:
- Кой е най-добрия начин за измерване на трафик и продажби?
- Как да проследиш продажбите на магазина си през GA чрез Goals?
- Как да проследиш продажбите от Facebook ако ползваш Conversion?
- Как да използваш UTM за измерване на Facebook трафик и продажби?
- Как да измериш трафика и продажбите си от Facebook в GA?
- Google Tag Manager - Най-важното, с което трябва да започнеш!
- Обобщение: анализ на трафик и продажби през Facebook и GA?
Клуб MASTERHACK | Създаден от Христо Стоянов © lifehack.bg
Е, искаш ли да знаеш кои реклами водят до продажби и кои не?
Искаш ли да разбереш къде харчиш парите си напразно и къде можеш да подобриш нещата, за да печелиш повече? Да започваме...