Как да измерваш продажбите и трафика от сайта си през Facebook и Google Analytics

Коя Facebook реклама или социална мрежа ти осигурява най-много трафик? ? ?

А коя ти носи най-много продажби? Какво ще кажеш ако само за няколко секунди можеш да намериш точен отговор на тези въпроси? А какво ще кажеш да разбереш кой канал ти носи най-много приходи - Facebook рекламата, мейл маркетинга или чат бот кампаниите?

О да, можеш да проследиш тези неща и то напълно безплатно! Всичко от което имаш нужда е това ръководство. В него ще научиш как да проследиш трафика и продажбите си! Отключи го ?

СЪДЪРЖАНИЕ:


    1. Кой е най-добрия начин за измерване на трафик и продажби?
    2. Как да проследиш продажбите от онлайн магазина си през GA чрез Goals?
    3. Как да измериш продажбите си от Facebook, когато използваш Conversion?
    4. Как да използваш UTM за измерване на Facebook трафик и реклама?
    5. Как да измериш трафика и продажбите си от Facebook в GA?
    6. Google Tag Manager - Най-важното, с което трябва да започнеш НОВО
    7. Обобщение: защо трябва да използваш за анализ и Facebook и GA?

VIP клуб BusinessHACK, част от MASTERHACK | Създадено от Христо Стоянов © lifehack.bg

Сподели 😍
нови стари харесвани
Ралица Генчева
Member
Ралица Генчева

Изключително полезен материал! Браво! 🙂

🔘 За Нас

🔘 За Реклама


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Top