Как да създадеш работеща Facebook Messenger Реклама – пълно практическо ръководство!

В това ръководство ще научиш какво представлява този тип реклама, какви са реалните ползи от нея, какви са разликите при различните формати Messenger Ad, как се създава Newsfeed Messenger реклама в 5 лесни стъпки, как се създава Sponsored Messages реклама в 4 лесни стъпки, как се създава Home Messenger реклама в 3 лесни стъпки, много идеи за приложение на Messenger Ad, полезни съвети за съобщенията в бизнес страниците и защо Messenger рекламата е толкова важна?
  •  
  •  
  •  
  • Здравейте, хора! 🙂
    Искам да споделя със вас нещо, което при мен се оказа проблем. Просветих се с нещата написани от Христо, реших да приложа стъпките описани в „Как да създадеш Newsfeed Messenger реклама в 5 лесни стъпки“ и се сблъсках с проблем. Оказа се, че настойката на акаунта за време също е важна, рекламата ми не тръгна въобще. Щателно разследване, къде мога да съм сбъркала, за да се случва, така че всичко да е 0 в показателите на рекламата ме отведе до заключението, че настройката на часовата зона на акаунта беше с тихоокеанско време. Промяната на тази настройка води до създаването на нов рекламен профил и спирането на всички текущи реклами.

    • Супер полезно! Благодаря ти!

      Ако и вие имате какво друго да добавите към статията като полезно или пък някакъв проблем би било страхотно да споделите, за да коментираме 🙂

  • 🔘 За Нас

    🔘 За Реклама


    🔘 Общи условия

    🔘 Права за ползване

    🔘 Privacy Policy

    🔘 Cookies

    🔘 Решаване на спорове


    LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


    Facebook

    📩 office@lifehack.bg

    >