Резюме: в това ръководство ще научиш всичко, което трябва да знаеш на практика за Automated Facebook Ads - какво представляват, ползите от тях, как работят и нещо важно: каква е разликата между тях и Boost постовете (и дали са по-добрата опция от тях)!
Накратко за този сравнително нов рекламен формат:
С Automated рекламите във Фейсбук можем да си направим „рекламен план по поръчка“ за нашия бизнес, който да се изпълнява при определени условия, предварително зададени от нас и оптимизирани от социалната мрежа.
Всъщност, според мен Automated в случая не значи автоматично, а по-бързо и лесно.
Но за това след малко.
Сега да видим как на практика да си настроим една Automated кампания, за да разберем дали ще ни върши добра работа за целите на бизнеса и да научим каква е разликата между този формат и така популярния и лесен за ползване Boost пост...
? Бележка: в началото нямах такова подробно ръководство и направих настройките на Automated Ads в страницата на lifehack.bg, без да се замислям и сбърках. След като се запознах в детайли как работи този тип реклама, се усетих, че съм се прецакал. НО пък след това за страницата на kingsman.bg например, ги направих точно както трябва, за да може Фейсбук да ми оптимизира Automated кампаниите правилно. Следва ръководство за правилните настройки, за които говоря...
? Как да си направиш Facebook Automated Ads?
Ако за пръв път достъпваш опцията, то ще ти се появи начален екран с няколко стъпки, на които Фейсбук ще те попита няколко въпроса, за да създаде оптималните кампании базирани на целите на твоя бизнес. Всъщност, ще разделим тази реклама на две: