25 експертни Facebook трика – 3 част [UPDATE]

В това практическо ръководство ще ти покажа точните стъпки, които следвам, за да таргетирам много по-прецизно, да правя по-ефективни реклами за конверсии и да създавам атрактивно видео за Facebook. Ще ти споделя и много фини настройки в Power Editor, които да приложиш.

Да, малко е е разочароващо, че няма да ти покажа как да спечели $100 000 за 2 дни, но те уверявам, че всичко, което ще ти споделя ми помага да имам повече продажби и трафик.

И ако по някаква случайност не разчиташ на магии и празни обещания, а на работещи практики, които реално можеш да приложиш, използвай тези експертни съвети!

Направи ги част от твоята собствена стратегия за дигитален маркетинг.

Аз ще ти покажа точно как!

UPDATE - добавили сме още три супер трика, включително пълно видео ръководство как да си направиш подобно атрактивно аудио видео за Фейсбук:

СЪДЪРЖАНИЕ:


  • 🔥 Бързо създаване на видео реклама в няколко лесни стъпки. (ВИДЕО) new
  • 🔥 Как да си направиш 🎵 аудио спектрум безплатно (ВИДЕО) new
  • 👥 Как да определиш своята аудитория - въпроси за проверка new
  1. Как безплатно да си направиш квадратно видео с аудио спектрум (ВИДЕО)
  2. Facebook анализ на резултатите в Ексел (ВИДЕО)
  3. Как да споделиш пиксел или аудитория с клиент или експерт (ВИДЕО)
  4. Кога точно е най-добре да дублираш рекламния си сет?
  5. Как да създадеш аудитория от контактите си в LinkedIn (ВИДЕО)
  6. Как да изтеглиш списък с най-добрите си клиенти за Value Lookalike (ВИДЕО)
  7. Как да създадеш автоматична Life Time Value аудитория без файлове?
  8. Ако рекламата ти за конверсии достига до малко хора...
  9. Ето как реално се случват продажбите във Facebook!
  10. Ако цената за една продажба през Facebook не ти е изгодна:
  11. 5 супер аудитории, които можеш да създадеш на база Pixel Events!
  12. Как да увеличиш конверсиите си чрез BOOST постове?
  13. Още една супер тактика с BOOST постове, която върши страхотна работа!
  14. Кои формати са най-изгодни за купуване на трафик?
  15. Два много полезни съвета при реклама за конверсии:
  16. Изключи хората, за които рекламата ти няма смисъл!
  17. Какво значение има отметката Expand interests за таргетирането?
  18. Какво означава Facebook Campaign Goals и как да я използваш?
  19. Особености на Landing Page Views в настройките:
  20. Защо могат да ти спрат Facebook реклама?
  21. Защо могат да ти спрат рекламния FB акаунт?
  22. Какво да направиш, за да не ти спрат акаунта - CHECK LIST
  23. Как да вградиш препоръки от Facebook страницата в сайта си (ВИДЕО)
  24. Изтегли съобщения от Facebook с конкретен човек от конкретна дата
  25. Как да анализираш по-дълбоко аудиториите, които вече си направил?
  26. Още няколко много важни неща, които може да правиш:
Сподели 😍
нови стари харесвани
vrasheva_pberon
VIP член
vrasheva_pberon

Относно #1:
Всичко ми беше ясно до момента на рязането на видеото ( с цел да го направим квадратно). Във видеото с обясненията (на 09:09) не се вижда горната част на екрана и не е ясно върху какво точно кликваме. Ще помоля за подробно обяснение на тази част. Благодаря предварително!

🔘 За Нас

🔘 За Реклама


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Top