25+ секретни трика за работещ Facebook маркетинг [практически списък] – 2 част UPDATE

Това е втората, още по-богата част на поредицата 25 трика за ефективни Facebook реклами.

В нея събрах най-важното и практически приложимото от моя личен опит и от препоръките на най-добрите експерти. Резултатът: регулярно обновяващо се практическо ръководство, което винаги ще ти помогне значително да подобриш Facebook рекламата си, когато го използваш.

СЪДЪРЖАНИЕ:


  1. По-добра видимост на бранда ти с Publisher Logo!
  2. Как да (опиташ) да верифицираш профила си - сложи му син бадж
  3. Супер трик за по-висок органичен рийч на статусите от FB страницата ти!
  4. Коя е оптималната честота (frequency) на една Facebook реклама?
  5. Как да избегнеш изтощението на една Facebook реклама?
  6. Винаги се стреми да правиш това и няма да сбъркаш:
  7. Нямаш много пари за реклама, но искаш да тестваш? Направи това!
  8. Постави рекламата си на правилното място - трикове с Edit Placement!
  9. Най-важното, което трябва да знаеш за тестването на Facebook рекламите?
  10. Напиши неустоимо заглавие за рекламата си: трикове + шаблон.
  11. Използвай най-мощната движещи сила на човечеството!
  12. Не използвай всички рекламни формати! Заложи на тези:
  13. Не трий коментари на троловете. Вместо това...
  14. Защо да използваш изключване на аудитории от таргета?
  15. Кои са най-добрите снимки за рекламата ми - естествени или stock фотография?
  16. Колко дълго да бъде видеото ми + още 5 видео трика!
  17. Правоъгълно или квадратно видео? Виж кое печели потребителя!
  18. Facebook групите - моят опит и супер трикове НОВО
  19. Колко пъти на ден да публикувам в страницата си?
  20. Кое е най-важно - харесване, споделяне или коментиране?
  21. Как да промениш бюджета едновременно за няколко реклами?
  22. Две интересни идеи за тест на Lookalike комбинации!
  23. Как да създадеш реклама на оферта (Offer) в Power Editor!
  24. Къде са снимките и видеата, които вече съм използвал в рекламите си?
  25. Ще рекламирам нов продукт, но нямам достатъчно данни за добра Конверсия?
  26. БОНУС трик: как да разделиш Messenger абонатите си по интереси - ВИДЕО
  •  
  •  
  •  
  • Здравей,
    В продължение на темата за edit placements. Ще бъде интересно ако споделиш какво е мнението ти за рекламата в в Instagram и в кои случаи трябва да я включваме в настройките си?
    Благодаря

    • Здравей, благодаря ти за коментара!

      Специално за Инстаграм мога да ти споделя моето мнение (имай предвид, че не е миродавно) 🙂

      Лично аз го изключвам, тъй като Инстаграм е чудесно място за реклама, но не е подходящ за всеки бизнес. Специално за нашата дейност не е ок – почти никой няма да седне да чете умни мисли в Инста или да си вземе абонамент за нещо, което трябва да чете.

      Препоръката ми е да се ползва като Placement само ако криейтива на рекламата е подходящ за тази социална мрежа и ако Инстаграм вече се ползва като основен канал на бизнеса. Мисълта ми е, че да пускаш реклама там, без да го ползваш като основен канал за реклама, няма особен смисъл.

      Скоро планираме да направим и по-подробно ръководство за рекламата в тази социална мрежа 🙂

      P.S. Ако не е тайна, каква е дейността, която искаш да промотираш там?

      Поздрави,
      Христо

      • Става въпрос за бизнес с кафе и кафемашини. Може би не е особено подходящ за този канал.

  • Здрасти Христо!

    Относно подхванатата тема за Brand Asset Library . Не мога да вкарам последното бяло лого, на всяко едно лого което изпробвах Facebook ми казва, „This image won’t render correctly because it has excess padding. Eliminate transparent pixels around the contour of your logo and try again.“
    Изпробвах много преправени лога и пак не мога да се справя.
    Нали трябва и трите лога да са качени ?
    Ако може малко помощ 🙂

    • Здравей,

      Помня, че и аз много си играх, за да им мина изискванията.

      Можеш да погледнеш как е при мен тук – https://www.awesomescreenshot.com/image/3079305/f61dd8560f18f9d38673e7e12d029065

      Както ще видиш няма отстояние отгоре (но вероятно и това си пробвал).

      Ако искаш, прати ми логото си в прозрачен PNG файл на ? club@lifehack.bg или като съобщение във Facebook страницата да се опитам да го наглася. Иначе малко наизуст говоря 🙂

  • Здравей, Христо,

    Страхотно ръководство, все още не съм го прочел цялото. При мен Brand Asset Library изобщо не се появява. Дали трябва да направя нещо или просто още не ми е дошъл реда?

    Благодаря ти.

    • Здравей Стойне, Благодаря ти!

      Просто трябва да изчакаш да ти се появи. Преди време много ми трябваше нещо подобно, защото имах нужда от изображения, които вече бях ползвал, а не ги пазех. Предполагам скоро ще ти се активира. На английски ти е Бизнес мениджъра на Facebook, нали?

      • Да, всичко е на английски. Пробвах на български, но не разбирам част от нещата какво означават точно 🙂

        • Супер, то точно на английски е по-добре да е заради новостите, но пак не мога да ги хвана на кой кога пускат новите неща. Тук писах за една нова възможност (трик №25), която имам в рекламния ми акаунт на Либхер, но там където ми трябва – в този на лайфа, все още не е активна.

          P.S. В първа част в края писах за новите опции за Pixel-а в бизнес мениджъра, мисля, че вече са активни за всички

  • 🔐 Вход за клуба

    📗 Библиотека

    🏆 ВИП зона

    🧰 ВИП Tools

    🔥 Facebook група

    🔴 За Реклама

    🦉 За Нас


    🔘 Общи условия

    🔘 Права за ползване

    🔘 Privacy Policy

    🔘 Cookies

    🔘 Решаване на спорове


    LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


    Facebook

    📩 office@lifehack.bg

    >