[TheChamp-Sharing count=”1″]
? + Аудио вариант за абонати
В своя профил в Twitter Илон Мъск сподели, че Тесла вече е получила 146 000 предварителни поръчки за Cybertruck само ден след като го показаха.
Без нито една платена реклама!
Всъщност какво мислите за автомобила? Има много дискусии по въпроса, но в следващите редове ще ви споделя ключовите маркетингови и бизнес уроци, които можем да научим от Мъск с промотирането на този SUV.
Те определено могат да повлияят и на вашия бизнес, ако ги приложите.
https://twitter.com/elonmusk/status/1198344195317985280
? Урок #1 – Създайте, развивайте и използвайте своя личен бранд
Знаете ли кои са изпълнителните директори на BMW, Mercedes или Audi?
Вероятно не.
(Всъщност ние знаем на БМВ, защото скоро писахме за тях)
Но почти съм сигурен, че знаете, че Илон Мъск е CEO на Тесла.
Той изгради своя личен бранд и прикрепи лицето си към марката Тесла.
По този начин хората могат да усетят неговата специфична личност, визия и история. Точно както Ричард Брансън е лицето на марката Virgin.
В наши дни това е един от най-работещите подходи, защото прекалената дигитализация създаде у потребителите чувство за дефицит на истински емоции и личности. По този начин Илон Мъск винаги може да направи кампания, когато пусне нещо ново, защото е в пъти по-лесно да стартирате, когато вече сте изградили аудитория от хора, които вече ви познават, харесват ви, възхищават ви се и ви се доверяват.
? Изводът: