Как да създадеш Dynamic Ads от продуктов каталог във Facebook + ВИДЕО РЪКОВОДСТВО

Доставянето на правилното маркетингово послание - на точния човек в точното време и то автоматично, обикновено означава повече продажби при по-малко разходи (в най-добрия случай). Затова и няма как да подминем един от фундаментите на Фейсбук маркетинга, а именно динамичните реклами. Те са точно този инструмент, който ни трябва, за да автоматизираме онлайн бизнеса си и да таргетираме потенциалните си клиенти много по-ефективно.

Да не губим повече време, а направо да започваме с практиката! Какво ще кажеш?

✅ Какво е това Dynamic Ads!

  • Фейсбук показва реклами базирани на страниците, които е посетил потребителя.
  • Така, ако имаш десетки или стотици продукти няма да се налага да правиш отделна реклама за всеки един от тях. Фейсбук ще показва динамично на потребителя точно този продукт, от който се е поинтересувал той в онлайн магазина ти.
  • Скалиране на Facebook рекламата - ако имаш онлайн магазин с повече продукти и рекламираш във Фейсбук това е възможност, която ще ти помогне да увеличиш продажбите си.

✅ Как работят Dynamic Ads?

  • Трябва първо да създадеш и да качиш във Фейсбук т.нар. продуктов каталог.
  • Файлът се прави на база специален шаблон и формат и съдържа продуктите в магазина ти.
  • Форматът на файла трябва да е XML или CSV.
  • За да работи тази реклама трябва да имаш инсталиран и Facebook пиксел + Standart Events като - ViewContent, AddToCart и Purchase.
  • Трябва да избереш аудиторията според действията, които ще предприемат хората на сайта ти.
  • Шаблон - какъв тип реклама ще се показва според страницата, която е посетена.

✅ Какво е Collection реклама?

Рекламен формат само за мобилни устройства, който може да включва видео, слайдшоу или продуктови изображения под формата на колекция. След като някой кликне на изображение от колекцията ще влезе в страницата на съответния продукт. Подходящ е за онлайн магазин, който вече се възползва от Dynamic Ads, тъй като и тук ще ти трябва продуктов каталог.

✅ Кои реклами се задвижват чрез продуктов каталог: 

Carousel (въртележка), Dynamic ads, Collection, таг-ване на продукт във Facebook страница.

✅ Кои платформи могат да се възползват от Dynamic Ads:

WooCommerce, Magento, Shopify, BigCommerce и др.

✅ Ползите от продуктовия каталог и този вид реклами:

  • Рекламирате продуктите си на хора, които вече са проявили интерес към тях.
  • Свързвате продуктите от вашия онлайн магазин (базиран на Woocommerce напримпер) с Facebook.
  • Не се налага да създавате ръчно десетки или стотици реклами, за да ремаркетирате.
  • Автоматично рекламираш на хора, които са влезли в магазина или са добавили в количката, но не са купили + UpSell и Cross-sells на настоящи клиенти.
  • По-ефективно скалираш и автоматизираш Facebook рекламата си.

И така! Сега ще ти покажа как да създадеш своя първи продуктов каталог, който ще ни трябва, за да си направим след това Dynamic Ad във Фейсбук. Ето и точните стъпки:

🔘 За Нас

🔘 За Реклама


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg