НЕВРОМАРКЕТИНГ: Как да настроиш мозъка на клиента да купува

“Който казва, че парите не могат да купят щастие, просто не знаe къде да пазарува!”  Бо Дерек

Знаеш ли, че:

Най-популярните автомобили в света имат усмихнати лица?

Макар човешкият мозък да не свързва предната част на автомобила с лице, дизайнерите  правят всичко възможно, за да накарат ума да направи точно такава асоциация.

Това е така, защото усмихнатото изражение е сигнал, който се разпознава от векове!

Идентифицираме усмивката дори да я гледаме с главата на долу. Този инстинкт ни показва да разбираме кога някой е приятелски настроен към нас или е агресивен.

Разбира се дизайнерите на коли и търговците знаят това много добре и го използват, за да достигнат до нашият мозък.

Това не е научна фантастика. Всъщност маркетинга, използващ нашия мозък е индустрия, която едва сега започва да расте.

Рекламата се основава на едно единствено нещо: Щастие!

А какво е щастието?

Щастието е аромата на новата кола. Щастието е свободата от страховете.

Най-общо казано, хората харчат парите си главно за две неща:

  • за да се справят с дадена болка
  • защото преследват дадено удоволствие.

Запомни тези две неща! Те са основата на която ще стъпим.

Време е да съчетаем науката за мозъка и маркетинга (невромаркетинг), за да разберем какви типове клиенти има и как да им влияем максимално добре (ефективно).

Да започваме…

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак