7 правила за създаване на високо конвертиращи ландинг страници

Ако приходите ви са в плато…

И не успявате да продавате, каквото и да правите…

Ако харчите време и пари за маркетинг, но продажбите не мърдат, защото посланията ви са неясни, а рекламите изобщо не работят…

Тези 7 правила ще ви изкарат от застоя.

ПРАВИЛО №1: Правилото на единственото нещо

Да има само ЕДНО нещо, което може да правите на ландинга:

Да се запишете / купите или да отпаднете.

По възможност без навигационни ленти, линкове, бутони за социални медии… НИЩО. Премахнете всичко, което отвлича вниманието.

Повече разсейване = по-нисък % конверсия.

Ако искате да увеличите конверсията на ландинга си, първото нещо, което трябва да направите, е да следвате правилото за единственото нещо – само един CTA бутон.

ПРАВИЛО №2: Заглавие, насочено към трансформацията

Ако четете това, вероятно вече сте чували известния цитат на Огилви:

„Средно 5 пъти повече хора четат заглавието, отколкото основния текст. Когато напишете заглавието си, вие вече сте похарчили 80 цента от своя 1 долар.“

Въпреки че го е казал преди десетилетия, той все още е верен.

Но как да напишете страхотно заглавие?

Има десетки малки нюанси, но никой от тях няма значение, ако заглавието ви не обещава осезаем и убедителен резултат.

(а още по-добре трансформация).

📦 Ресурси:

🎁 БОНУС: супер ефективен промпт за заглавие в стил Хормози:

1️⃣ Първа част:

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
Минималистът
Всеки вторник споделям дигиталните лостове, инструментите и нестандартните прозрения, които ми помагат да печеля х 30К+ на месец, без да прегоря!
Дигитални лостове, AI инструменти и нестандартни прозрения
Минималистът