Ако приходите ви са в плато…
И не успявате да продавате, каквото и да правите…
Ако харчите време и пари за маркетинг, но продажбите не мърдат, защото посланията ви са неясни, а рекламите изобщо не работят…
Тези 7 правила ще ви изкарат от застоя.

ПРАВИЛО №1: Правилото на единственото нещо
Да има само ЕДНО нещо, което може да правите на ландинга:
Да се запишете / купите или да отпаднете.
По възможност без навигационни ленти, линкове, бутони за социални медии… НИЩО. Премахнете всичко, което отвлича вниманието.
Повече разсейване = по-нисък % конверсия.
Ако искате да увеличите конверсията на ландинга си, първото нещо, което трябва да направите, е да следвате правилото за единственото нещо – само един CTA бутон.
ПРАВИЛО №2: Заглавие, насочено към трансформацията
Ако четете това, вероятно вече сте чували известния цитат на Огилви:
„Средно 5 пъти повече хора четат заглавието, отколкото основния текст. Когато напишете заглавието си, вие вече сте похарчили 80 цента от своя 1 долар.“
Въпреки че го е казал преди десетилетия, той все още е верен.
Но как да напишете страхотно заглавие?
Има десетки малки нюанси, но никой от тях няма значение, ако заглавието ви не обещава осезаем и убедителен резултат.
(а още по-добре трансформация).
📦 Ресурси:
🎁 БОНУС: супер ефективен промпт за заглавие в стил Хормози:
1️⃣ Първа част: