Увеличи продажбите и имейл абонатите си с игри, награди и лотарии [геймификация]

Свикнали сме, когато говорим за ангажираност да мислим за Facebook реклама. Напоследък обаче все по-често поглеждам към канали и методи извън тази мрежа, която става все по-сериозен разход за бизнеса.

Попаднах на два много полезни инструмента, които може да увеличат ангажираността в сайта, да подпомогнат seo оптимизацията (като се отварят повече страници и се стои повече време) и на всичкото отгоре са забавни за потребителя, защото са под формата на игра.

Тази игровизация (геймификация) дори включва и търкането на билетчета – типично за масовия български потребител!

UPADTE: добавили сме още един от най-добрите инструменти за игровизация на сайт, с който ще може да правите супер ангажиращи игри и предизвикателства, с които да събирате имейли и да продавате повече!

Добави геймификация в сайта си…


С тези приложения можеш да скриеш подаръци из целия сайт и да наградиш с отстъпка тези, които открият всички.

Освен това, събирането на имейли от посетителите в замяна на промо кода става много по-забавно.

Дръж се Къци, защото…

Може да добавиш и колелото на късмета:


Можеш да добавиш и лотария, в която потребителят да търка дигитални билетчета, за да открие скритата награда (отстъпка).

Има и още една добавка, но за нея в края на материала.

Ползите от тази геймификация са:


  • Мотивира потребителите да отварят повече страници от сайта
  • Намалява показателя bounce rate (степен на отпадане)
  • Увеличава времето прекарано в сайта
  • Спомага за събирането на имейли
  • Сайта изглежда по-забавно и интересно
  • Стимулира продажбите

В следващите редове ще ти покажа как точно да инсталираш този инструмент за игровизация в сайта ти и как да настроиш функцията му за откриване на подаръци, събиране на имейли и пускане на лотария.

Увеличи продажбите си като забавляваш клиентите си!

Лесно е, има безплатен вариант и е супер забавно.

Да започваме…

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак