Знаеш ли защо най-умните предприемачи започват да напускат социалните мрежи и да се преместват на доста неочаквано място, което може да се окаже златна мина и за твоя бизнес…?
Представи си… да имаш единствения щанд за хотдог на претъпкан стадион, пълен с гладни фенове, а опашката е толкова дълга, че спокойно можеш да таксуваш колкото поискаш…
Какво най-много вълнува всички в дигиталния бизнес:
- Накъде да насочим вниманието си?
- Кой канал ще ни донесе най-голяма полза?
- С какво да заместим Фейсбук и Инстаграм?
За да откриеш правилния отговор трябва да оспориш общоприетата мъдрост и да потърсиш възможности на неочаквани места…
Да насочиш фенерчето натам, накъдето никой не гледа.
Да се откроиш, за да станеш единственият избор в нишата си.
Както казва Сали Хогсхед:
„Да си различен е по-добре от това да си „добър“. Но да си единствен е най-добро от всичко!“
С други думи:
Когато всички по света завиват наляво, може би е време ти да завиеш надясно, за да стигнеш до клиентите си по по-малко натоварения път.
Виждаш, че онлайн каналите работят добре до време – докато рекламите не надхвърлят потребителското търсене, към което са насочени. Хората си тръгват, защото потребителското изживяване се влошава – и те просто преминават към нещо друго.