ВЛЕЗ В КЛУБА

Първите 15 секунди глупако…

? + Аудио версия за абонати

Как да създадете послание, което да ангажира потребителя достатъчно бързо, за да го задържи дълго във времето?

Позволете ми да направя следното предположение:

През първите 15 секунди на всяко ново преживяване хората са мързеливи, суетни и егоистични.

Нека обясня...

Мързеливи сме в смисъл, че не искаме да инвестираме време и енергия, за да надникнем и разберем какво представлява нещо.

❌ Нямаме нерви да четем упътвания.

❌ Нямаме време да се отклоняваме.

✅ Чакат ни толкова други нови неща...

Животът и без това има толкова стръмна крива на учене, заради която рядко има достатъчно време за работа, игра, учене и любов.

И когато нещо съвсем ново изисква твърде много усилия, ние просто го игнорираме. Пропускаме го. Бием му хикса.

По подразбиране избягваме нещата, които изискват усилия, докато не се убедим в ползите от тях (как да се убедим в ползите им без да положим усилия е друг въпрос).

Суетни сме, защото ни е грижа как изглеждаме пред другите!

Или поне в началото.

Огледалата, гримът, продуктите за коса и социалните медии - всички те осигуряват бърза възвръщаемост на самочувствието ни за това как изглеждаме пред другите. Суетата ни намалява единствено с времето, когато станем по-близки с другите. Колкото повече познаваме приятелите и близките си, толкова по-малко ги съдим и позираме пред тях.

Въпреки това инстинктът ни при всички нови неща е да изглеждаме добре с възможно най-малко усилия (защото сме мързеливи).

По тази причина продукти като Instagram и Facebook са насочени към това да ви донесат "харесвания" възможно най-бързо.

Тези “близалки за егото" са много мощна форма на ангажираност.

Не е по-различно дали споделяте нещо онлайн или говорите на глас пред нова аудитория >> суетата управлява първите 15 секунди.

Ние сме егоистични, защото трябва да се грижим за себе си.

Поне в началото нашият животински инстинкт е да се уверим, че сме в безопасност и за нас се полагат грижи.

Инстинктивно се грижим за другите по-добре и по-дълго, след като вече сме се погрижили за себе си.

Ами когато става въпрос за продукти?

От какво се нуждаят клиентите, за да се ангажират с бизнеса ви по същия начин, по който се интересуват от себе си?

В следващите редове ще ви разкрия тайната!

Да започваме....

0 Comments
Inline Feedbacks
Виж всички

👤   Log In / Профил

🔰   Абонамент за Мастърхак

📗   Библиотека с книги

🏆   VIP зона с курсове

☎️   0878 977 107

==========

🔐   Секретна група

💻   Инструкция за групата

ℹ️   Инфо за клуба

🎯   За Реклама


🔘   Cookies

🔘   Общи условия

🔘   Права за ползване

🔘   Privacy Policy

🔘   Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
Последен шанс да СПЕСТИШ 300 лв за най-желания абонамент на клуб Мастърхак!
10
дни
10
часа
10
минути
10
секунди
10
дни
10
часа
10
минути
10
секунди
Последен шанс да спестиш 300 лв за най-желания абонамент + ПОДАРЪЦИ
- 70%
Спести над 300 лв
- 70%