Първите 15 секунди глупако…

🎧 + Аудио версия за абонати

Как да създадете послание, което да ангажира потребителя достатъчно бързо, за да го задържи дълго във времето?

Позволете ми да направя следното предположение:

През първите 15 секунди на всяко ново преживяване хората са мързеливи, суетни и егоистични.

Нека обясня…

Мързеливи сме в смисъл, че не искаме да инвестираме време и енергия, за да надникнем и разберем какво представлява нещо.

❌ Нямаме нерви да четем упътвания.

❌ Нямаме време да се отклоняваме.

✅ Чакат ни толкова други нови неща…

Животът и без това има толкова стръмна крива на учене, заради която рядко има достатъчно време за работа, игра, учене и любов.

И когато нещо съвсем ново изисква твърде много усилия, ние просто го игнорираме. Пропускаме го. Бием му хикса.

По подразбиране избягваме нещата, които изискват усилия, докато не се убедим в ползите от тях (как да се убедим в ползите им без да положим усилия е друг въпрос).

Суетни сме, защото ни е грижа как изглеждаме пред другите!

Или поне в началото.

Огледалата, гримът, продуктите за коса и социалните медии – всички те осигуряват бърза възвръщаемост на самочувствието ни за това как изглеждаме пред другите. Суетата ни намалява единствено с времето, когато станем по-близки с другите. Колкото повече познаваме приятелите и близките си, толкова по-малко ги съдим и позираме пред тях.

Въпреки това инстинктът ни при всички нови неща е да изглеждаме добре с възможно най-малко усилия (защото сме мързеливи).

По тази причина продукти като Instagram и Facebook са насочени към това да ви донесат “харесвания” възможно най-бързо.

Тези “близалки за егото” са много мощна форма на ангажираност.

Не е по-различно дали споделяте нещо онлайн или говорите на глас пред нова аудитория >> суетата управлява първите 15 секунди.

Ние сме егоистични, защото трябва да се грижим за себе си.

Поне в началото нашият животински инстинкт е да се уверим, че сме в безопасност и за нас се полагат грижи.

Инстинктивно се грижим за другите по-добре и по-дълго, след като вече сме се погрижили за себе си.

Ами когато става въпрос за продукти?

От какво се нуждаят клиентите, за да се ангажират с бизнеса ви по същия начин, по който се интересуват от себе си?

В следващите редове ще ви разкрия тайната!

Да започваме….

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак

Влез в клуба c голяма oтcтъпĸa и oгpoмни подаръци: 3 мeceцa FRЕЕ
+ най-полезната книга FREE

Еднократна оферта
Последни бройки
Влез в клуба с голяма отстъпка и подаръци: