ВЛЕЗ В КЛУБА

Как да подготвите имейл маркетинга си за ограниченото проследяване в iOS 15

Запази за после

Резюме: за онлайн търговците, които все повече разчитат на имейл маркетинга за сметка на все по-скъпата Фейсбук реклама, създадохме специално ръководство, което ще им помогне да намалят нежеланите ефекти от ограниченията за проследяване, въведени от Apple и тяхната iOS15. Научете как от този негатив, да извлечете полза!


Част от новата защита на Apple включва възможност потребителят да забрани на трети страни да виждат реалния му имейл адреса и да проследяват част от активността свързана с него.

Така ключови данни от информацията дали и кой от потенциалните ни клиенти, използващи Apple Mail на устройство с iOS15, са отворили последното ни промо по имейл – ще останат скрити.

Това е добра новина за потребителите на Apple.

Лошата новина е за всеки от нас, който управлява онлайн бизнес и разчита на имейл маркетинга като основен канал за комуникация с клиенти на фона на все по-скъпата Facebook реклама.

Какво можете да направите по въпроса?

  • Първо – да разберете как точно работят тези ограничения.
  • Второ – да научите кои са най-ефективните похвати, които да приложите, за да извлечете полза от цялата работа.

В това ръководство ще получите най-доброто и от двете…

?  СЪДЪРЖАНИЕ:


? Как работят ограниченията в iOS 15:

? Практическа част:

? Основните изводи накратко

Рубрика eCommerce с подкрепата на SuperHosting.BG | © lifehack.bg

? Подарък:

Този материал и рубриката ни Ecommerce достигат до вас благодарение на подкрепата на СуперХостинг БГ. Компанията предоставя на читателите ни и промо код за 10% отстъпка при поръчка на следните нови услуги за период от 12 месеца:

  • Онлайн магазин с Shopiko – план Старт, Бизнес и Про + един домейн от областите .com, .net, .org, .biz или .eu;
  • Хостинг план СуперСтарт, СуперПро и СуперХостинг + един домейн от областите .com, .net, .org, .biz или .eu.

? Промо кодът е: LIFEHACK10


Това, което ни касае тук са 3 основни функции:

  • „Hide My E-mail“
  • „Mail Privacy Protection“
  • „Hide my IP“

Да ги разгледаме в дълбочина…

Hide My E-mail – скрий имейла ми

iOS15 и имейл маркетинг

За да ограничи обема данни, които онлайн бизнесът събира от потребителите, Apple им дава възможност да скрият реалните си имейл адреси от платформите и електронните магазини.

Това става чрез използването на уникални имейл адреси, генерирани автоматично от Apple при покупка, регистрация за бюлетин, дигитални услуги, форуми, абонаментни сайтове и портали.

Тези временни имейл адреси се свързват с оригиналния, за да се препраща на него цялата кореспонденция на потребителя.

Той от своя страна, разполага с мениджър на имейли, от който може да управлява и да изтрива временните адреси ?

С други думи:

Ако търговецът изпраща спам, потребителите могат бързо да изтрият временния си имейл, оставяйки оригиналния на сигурно място.

Но не всички онлайн търговци са спамъри, нали?

Какво означава това за спазващите закона предприемачи, използващи имейла като инструмент за стойностна комуникация?


Основният ни проблем като търговци е, че повече няма да можем да виждаме действителния имейл на потребителя. И въпреки че все още можем да изпращаме имейли с промоции и друго съдържание, реалната оценка за ефективността на кампаниите ще се изкриви.

Това може да доведе до повече отписвания, тъй като потребителите могат да изтрият тези временни имейли без конкретна причина.

А увеличеният брой на отписвания от типа „hard bounces“ води до по-нисък коефициент на доставка на имейлите (deliverability rate).

А този индикатор е от съществено значение за други четири основни показателя в имейл маркетинга, а именно:

  • Добрата репутация на онлайн търговеца
  • Процент на отворените писма (open rate)
  • Процентът на кликове на линкове в имейла (CTR)
  • Конверсиите и генерирането на продажби

Виждате как всичко е навързано…

И за да станат нещата още по-лоши, Apple не ограничава броя на генерираните имейл адреси за потребителите, така че те буквално могат да разполагат с хиляди такива. На теория това може да раздуе списъка ви с абонати и да доведе до някои неоправдани разходи.

Сякаш това не беше достатъчно… та Apple измисли и още по-добър начин да направи живота ни по-труден с функцията…

Mail Privacy Protection – защита на имейла

Тази функция ще попречи на търговците да следят част от активността на абоната, блокирайки пикселите за проследяване (източник).

Как работи това:

С активиран Hide My Email имейлите всъщност ще са „отваряни“ няколко пъти, преди да бъдат доставени до конкретния абонат, защото Apple „отваря“ имейла, преди да го направи контактът. Така че, само защото имейлът е измерен като „отворен“, не означава, че контактът наистина го е отворил – той може да е бил отворен от сървърите на Apple.

Това може да доведе до  увеличение на open rate-а.

Така маркетолозите вече няма да могат да проследяват кога получателят с устройство на iOS 15 отваря имейлите им.

Проблемът е, че от години онлайн бизнесите оптимизират голяма част от кампаниите си според % на отваряне като стандартна метрика.

По-комплексните автоматизации, активиращи се на база действията на потребителя, основно от които е самото отваряне на имейла, няма да се задействат при абонати с такава защита.

Нека ви дам пример с нашата:

Изпращаме имейл бюлетина си два пъти – един път до всички абонати в списъка и втори път (след два дни) само на тези, които не са отворили първия имейл. За целта използваме сегмент „не отворили“.

Ако вие сте с iOS15 и си отваряте пощата през Safari / Apple Mail и сте активирали тези защити, то нашата система няма да знае дали сте отворили или не първия ни имейл и може да не ви прати втори.

Това е проблем за нас, защото данните ми показват, че не малка част от абонатите ни отварят бюлетина на втория имейл.

С изкривяването на информацията за %-та отворени имейли не можем да знаем с точност дали потребителите на iOS взаимодействат с нашите кампании и дали съдържанието на имейлите ни резонират с тях.

От това следват два проблема:

  • Няма да се задействат определени автоматизации или ще се задействат на база машинно отваряне на имейла
  • Няма да знаем колко точно са потребителите, които не са активни, защото активността се мери основно на база отворени имейли
  • Данните за кампаниите ще се изкривят

Това означава, че маркетолозите, които използваме този канал ще бъдем лишени от важна информация за цялостната ангажираност на кампаниите и абонатите ни, използващи Apple Mail и iOS15.

От Apple обаче са гадни копчета и не спират до тук…

Hide my IP скрива и местоположението им

Тази нова защита не позволява на трети страни да определят точното местоположение на потребителите чрез имейл маркетинг.

За търговците това е още едно препятствие за преодоляване, особено за тези, които базират кампаниите си на гео локации и локални обекти.

Когато потребителят включи тази функция, системата пренасочва съдържанието, което изпращаме по имейл през множество прокси сървъри и показва IP адрес, който съответства на един общ и по-голям регион, в който се намира получателя, но не и нещо конкретно.

Без местоположение и вид устройство, става по-трудно да се сегментират списъците с абонати и да се създават персонализирани съобщения, основна част от успешните имейл кампании.

Преди да продължим с практическата част, нека да направим някои уточнения, за да сме сигурни, че сме разбрали как работи всичко:

? Често задавани въпроси и техните отговори:


Има ли значение дали потребителят използва Gmail или друга услуга за проверка на пощата в браузъра си?

Пощенската услуга тук няма значение.

Важна е крайната точка, в която се отваря имейлът (устройството). Ако имейлът е отворен в браузър или Apple Mail на устройство с iOS 15, iPadOS 15 и macOS Monterey, той ще има възможност да не бъде проследяван чрез избора за поверителност на потребителя, за който говорихме по-горе.


Какво става, ако потребителят използва устройство на iOS 15, но си проверява пощата през приложението на Gmail?

Ако потребителят използва Gmail или друго приложение за електронна поща, което не е Apple Mail, дори и да е с iOS 15, контролът за поверителност няма да е в сила.


Като бизнес, който изпраща имейли ще мога ли да проследявам отварянето им за потребители, които не използват Gmail, а Apple Mail и Safari например?

При активирана опция за защита, отчитането на кампанията ще завиши броя на отворените писма, тъй като Apple зарежда пикселите за проследяване чрез ретранслатор или прокси за потребителите, които са избрали защитата на данните. В някои случаи Apple предварително зарежда изображенията, дори за имейли, които не са били отворени. Така няма да можете да различите фалшивите отваряния от истинските.


Ще бъдат ли засегнат показателя за кликове (CTR)

Проследяването на кликванията от първа страна вероятно няма да бъде засегнато от тези функция за сигурност.

Ресурси

Ако сте още в началото, научете повече за имейл маркетинга от следните материали:


? ПОЛЕЗНО: Ако търсите лесна и удобна платформа да стартирате онлайн бизнеса си, тествайте Shopiko безплатно за 14 дни →

Следва практическата част:

Време е да научите…

? Как да адаптирате имейл маркетинга си за iOS15 – съвети от водещите експерти

Въпреки че въздействието и обхвата на тези функции за защита е трудно да се предвиди, то вероятно ще се усети.

Така възниква въпросът:

Без възможност за проследяване на честотата на отваряне за потребителите на iOS и без възможност да видим имейлите им, какво да направим, за да оптимизираме кампаниите си?

За всеки бизнес е важно да изпраща всичките си кампании от професионален имейл към техен домейн (името на техния сайт като news@yourbusienss.com (повече по темата тук).

? Следват най-добрите експертни съвети по темата:

#1. Разберете кое е работило най-добре в миналото

Анализирайте миналото представяне на имейл кампаниите си и продължавайте да следите какъв е % на отворените имейли на база заглавия, предпочитан ден от седмицата и времето през деня (ние например залагаме на вторник и четвъртък в 11:00 ч.).

Целта е да сравните показателите преди и сега.

  • Прегледайте и данните за доставка на кампаниите ви до различните ви целеви сегменти и автоматизации.
  • Тествайте и офертите си, за да откриете кое получава най-добър отклик от абонатите ви като CTR и трафик.
  • Прегледайте данните за UTM проследяващите линкове

#2. Събирайте данни от първа ръка

Тепърва ще разчитаме все по-малко на наличните метрики и модели на поведение. С премахването на бисквитките от Google и на данните от трета страна. Затова е важно още от сега да събираме данни от първа ръка, доколкото е възможно. Макар да не е препоръчително да се правят прекалено дълги форми за абонамент, добавете едно-две допълнителни полета, за да вземете още инфо за клиентите си от процеса на абониране, регистрация или продажба.

В тази връзка може да се възползвате и от транзакционните имейли за добре дошли, за онбординг и тези с благодарност към клиентите.

Насърчавайте посетителите и клиентите си да споделят информация, която може да ви помогне да създадете по-релевантни имейли.

Може да го направите чрез:

  • Facebook Lead реклама – не правете формата прекалено лесна!
  • Направете анкета или тест, които изискват попълване на важни за вас данни, за да получат резултата от допитването.
  • Насърчавайте директните запитвания в платформи като Инстаграм или през Live Chat на вашия сайт, където да си оставят данните.
  • Използвайте Conversion API за Фейсбук рекламите си – ако все още не сте, инсталирайте тази технология в сайта си, за да получавате данни от първа ръка за това кои са потребителите ви.

  • Програми за лоялност и признателност. Улеснете клиентите си да споделят чувствителна информация, да ви кажат какво съдържание биха искали да получават, колко често и кога точно.
  • Използвайте процес на двойна идентификация (double opt-in), за да съберете допълнителна информация по ненатрапчив начин.

Не позволявайте бройката ви абонати да бъде просто метрика на суетата, вместо ангажирана аудитория, която ще купува.

Полезно: за създаване на форми за абонамент + дисплей рекламата в сайта, използваме инструмента Brave

#3. Оптимизирайте сегментите и автоматизацията

Не забравяйте, че iOS 15 няма да засегне всички потребители.

Повечето хора в България използват Андроид. Аз например съм с iPhone, но за имейл използвам приложението на Gmail.

Следователно все още можете да проследявате така важните показатели на останалата част от списъка, които не са с iPhone или Apple Mail и да провеждате кампаниите си по обичайния начин.

Въпреки това, потребителите с iOS15 са важен сегмент, който вярвам, че не трябва да се пренебрегва по ред причини.

За целта е важно да сегментирате списъците си с абонати по един от следните критерии (ако позволява платформата ви):

  • Такива използващи Apple / Андроид устройства
  • Такива използващи Apple Mail и останалите

След това почистете списъка си с абонати.

Неактивните не ви трябват.

При нас например тези, които не са отворили имейл бюлетина ни през последните 3 месеца, се отписват автоматично от списъка ни.

Тук обаче има уловка…

Когато правите тези почиствания и сегментации, може да затриете и скритите имейл адреси, които използват Apple Mail.

За да прецезирате правилата си за сегментиране, изключете (ако е възможно) абонатите, чийто имейл клиент е Apple Mail.

Платформата, която използваме ние например MailPoet, няма такава функция и вероятно в неактивните адреси влизат и абонати, включили защитата за проследяване на имейла им. Или просто използвайте друг показател за премахването на неактивните абонати.

За целта например, ние ще използваме показателя:

Не кликнали през последните 6 месеца!

Винаги сме оценявали показателите за степента на отваряне, идващи от мобилни устройства много по-ниско, отколкото тези, идващи от десктоп. Причината за това е, че мобилните устройства са чудесни за пасивно четене на съдържание, но не са толкова добри за предприемане на реални действия. Данните за кликовете не изчезват с тази промяна в iOS15, а те така или иначе са най-ценни, тъй като това е по-дълбоката форма ангажираност.

– Майк Донъли, Seventh Sense’s

#4. Подобрете степента на доставяне

Друг фактор, от който зависи успеха на една кампания е до колко човека реално ще достигне имейла ви или т.нар. deliverability rate.

Това е съотношение между броя изпратени имейли и броя имейли, които действително стигат до пощенските кутии на абонатите ви.

Ето защо познанието, че имейлите ви попадат директно в пощенската кутия на абоните ви, а не стават жертва на спам филтрите, е жизненоважно, независимо от настройките за поверителност на клиента. За тази цел следвайте най-добрите практики…

Това са:

  • Поддържайте добра репутация на изпращач
  • Не използвайте думи и символи маркирани като спам
  • Слагайте alt описания на изображенията в тялото на мейла
  • Не забравяйте подписа в края на писмото
  • Не прекалявайте с кампаниите, за да влезете в спам
  • Използвайте криптиране на писмата (TLC)
  • Протоколи за удостоверяване
  • Изчистен HTML на имейла
  • DKIM цифров подпис
  • Надеждни сървъри
  • Линк за отписване

степен на доставяне на имейлите

Има и една тънкост, която малко хора знаят: Без добра скорост на доставка няма добра степен на доставяне на имейлите. Ето защо, преди да подобрите степента на доставка на имейлите си, уверете се, че:

  • Доставчикът е надежден и използва SPF и DKIM подписи
  • Доставчикът може да достави всичките ви имейли (поне 90%)
  • Степента на hard и soft bounce са възможно най-ниски

Как, къде и дали ще се достави имейла ви е много важна тема! Затова направихме специално ръководство за целта

Следете и за т.нар. показател Hard Bounce* и се уверете, че вашият доставчик на имейли ги отстранява своевременно, за да не се компрометира % на доставяне и репутацията ви на изпращач.

*Бележка: Hard Bounce e имейл, който не успява да бъде доставен постоянно, като например адресът на получателя е невалиден (или защото името на домейна е неправилно, не е истински или получателят е неизвестен.

Важно е да проверявате и как ще се представи имейла ви през различните филтри чрез иструменти като Unspam и Litmus.

Те анализират вашите бюлетини и дават съвети как да избегнете спам и промо папките в Gmail и да защитите репутацията си на изпращач.

#5. Увеличете имейлите за потвърждение

Лично аз не съм фен на тази практика, тъй като създава допълнително триене по пътя на клиента. НО ние сме малък бизнес и при нас не е кой знае какъв проблем да имаме няколко десетки нереални имейла.

Но ако сте голям онлайн магазин, това може да е проблем, тъй като обема на списъците и броя на имейлите, които пращате определя до голяма степен и разходите ви за имейл маркетинг.

В този случай изпращането на имейл за повторно потвърждение ще ви помогне да запазите списъка си с абонати чист и ангажиран.

Според експертите, след въвеждането на тези рестрикции при iOS 15, този тип имейли, част от автоматичния ви сценарий за регистрация, става все по-важен. Прегледайте вашите или помислете за внедряването на такъв, за да извлечете максимална полза.

За целта можете да създадете хиперперперсонализирани преживявания, да добавите някои интелигентни дигитални кукички и дори да изпратите не един, а два имейла за препотвърждаване за тези, които не отварят първия (по-сериозните ESP го позволяват).

И накрая, помислете за комбиниране на имейли за повторно потвърждение с имейли от типа win-back, за да увеличите ефекта и да постигнете по-добри резултати при едни и същи разходи.

Win-Back са вид автоматизирани имейли, които се изпращат на абонати, които са отпаднали, защото не са отваряли имейлите ви дълго време.

Освен win-back имейли, ето още няколко идеи за ре-ангажиране:

  • Имейл с благодарност към клиента
  • Имейл, че ни липсвате
  • Имейл за последен шанс
  • Имейл за довиждане
  • Имейли за изоставена количка
  • Имейл „Последна оферта“
  • Имейл с препоръка
  • Имейл за обратна връзка
  • Имейл за добре дошли
  • Имейл за специален ден
  • Празничен имейл Имейл за годишнина
  • Имейл за важни събития
  • Имейл с ексклузивна оферта
  • Имейл за рожден ден

Целта на този тип имейли е да отделите неактивните абонати и да ги ангажирате отново с вашето съдържание, продукти или бизнес.

Така с доста по-малко разходи на усилия, пари и време можете да върнете тези абонати и да ги превърнете в клиенти.

Според статистиката по-рентабилно е да се опитвате да върнете абонати, отколкото да правите рекламни кампании за нови.

Освен това тези, които вече са се абонирали веднъж, са по-склонни да харесат новите ви продукти и да похарчат повече пари, отколкото новите потенциални клиенти, които още не ви познават.

Казват, че спестената стотинка е спечелена стотинка. В имейл маркетинга върнатия абонат е спечелен абонат.

И нещо много важно:

Помислете защо тези абонати не са били активни толкова време!

Причините могат да са:

  • Разочарование от продукт
  • Лошо преживяване на сайта
  • Лоши опции за плащане или доставка
  • Абонатите не са достатъчно обгрижвани
  • Пращали сте им твърде много имейли
  • Имейлите ви не достигат до тях заради спам филтри
  • Бюлетинът ви не носи стойност

#6. Фокусирайте се и върху други показатели и метрики

В края на краищата конверсиите са по-важни от ангажираността, а данните за отваряне не са единствените, които определят дали вашата кампания е успешна или не. Не забравяйте, че все още разполагате с общия % на кликване, %-та на отписване, %-та на прочитане и дори трафик и активност при покупка, които може да анализирате.

Професионалните платформи за автоматизация като Active Campaign, Klaviyo, Mailchimp, GetResponse и т.н. предоставят доста инструменти за разбиране на поведението на абонатите от списъка ви.

Гледайте голямата картина…

Без особени затруднения можете да проследявате и да получавате информация от омниканални показатели, като например покупки, трафик, активност на профилите (проследяваме през HubSpot), кои клиенти купуват повторно, какво е LTV-то им, средна стойност на поръчките, цялостна ангажираност на клиентите и т.н.

Следете още и:

  • Честота на кликове (CTR)
  • Степен на конверсия – регистрации, покупки
  • Приходи от един имейл средно
  • Възвращаемост на инвестицията от имейл маркетинга
  • Степен на отписване от бюлетина ви

Изградете сегменти, които не разчитат на честотата на отваряне, като например такива, базирани на ангажираност, честота и парична стойност.

Фокусирайте вниманието си върху източниците на потенциални клиенти, които водят до ангажирани потребители на вашата марка, и изключете тези, които не водят до това. – Джоузеф Сийгел, Klaviyo

Имаш ли нужда сайт,

в който да продаваш продуктите си?

Направи си сайт на WordPress! Ако пък ти е трудно да го поддържаш, от СуперХостинг. БГ ще ти подарим 1 година безплатна поддръжка!

#7. Помислете за нови канали

За SMS, Viber и push известията като алтернативи напоследък се говори доста. Много онлайн магазини вече се адаптираха като ги използват, за да създават успешни омниканални преживявания и автоматизации.

Те помагат за подсилване на имейл кампаниите независимо от процента на отваряне на имейлите. Ето защо е време да ги вкарате в играта.

На бисквитките в браузъра също се търси заместител…

За любопитковци

Google предлага съвсем нов подход, който да замени бисквитките (cookies) и това не е FloC!

Най-новият подход на гиганта, с който се опитва да замени проследяването чрез бисквитки, се нарича Topics API.

Новият процес ще замени FLoC (Federated Learning of Cohorts), който Google разработваше, за да замени бисквитките.

Както обясняват от Google:

Чрез т.нар. Topics, браузърът ви ще определя няколко теми, като „Фитнес“ или „Пътуване и транспорт“, които представляват вашите най-големи интереси за тази седмица въз основа на историята на сърфирането ви. Темите се съхраняват само за три седмици, а старите теми се изтриват. Темите се избират изцяло на вашето устройство, без да се включват външни сървъри, включително сървъри на Google. Когато посетите участващ сайт, Topics избира само три теми, по една тема от всяка от последните три седмици, за да ги сподели със сайта и неговите рекламни партньори.

Ето и процеса нагледно:

Така вместо да дава по-конкретна информация за поведението и интересите на отделните потребители, Google ще даде възможност на рекламодателите да използват теми за проследяване, като защитават информацията за потребителите и същевременно задоволяват нуждите от данни на трети страни.

Повече по темата може да прочетете тук.


✅ Действия за подобряване на имейл маркетинг стратегията ви, съобразени с новите ограничения в iOS 15 [CHECKLIST]

  • Наблегнете повече на данните за кликовете (CTR)
  • Обмислете стратегията си за повторно изпращаните имейли
  • Ако изпращате съдържание, което се актуализира в момента на отваряне, като таймери за обратно броене, прогнози за времето, анкети на живо, новата актуализация означава, че Apple ще класифицира всички имейли като отворени веднага щом достигнат до входящата поща, което означава, че когато потребителят ги отвори, съдържанието вероятно няма да бъде актуално.
  • Ако правите кампания за повторно ангажиране, която се основава на потребители, които не са отваряли имейл в продължение на X време, бихте могли да използвате данните за кликове, а не за % на отворени имейли, които до сега захранваха тази автоматизация.
  • A/B тестване – Ако използвате честотата на отваряне, за да определите успеваемостта на вашия тест, сега ще трябва да помислите за нови показатели – кликове, конверсии, трафик.
  • Използвайте Clickmaps: много от доставчиците на имейли, като HubSpot, позволяват да видите върху кое съдържание в имейла хората са кликнали най-много или най-малко.

? Основни изводи:

Не забравяйте, че тези ограничения не засягат всички ваши абонати!

В България сме облагодетелствани по този показател – все още ще си получавате пълните данни от Google и Microsoft.

И трите функции, за които говорихме не са включени по подразбиране в iOS 15, а потребителят трябва да ги активира пожелание.

Затова има вероятност те да не станат толкова масово използвани, колкото си мислехме в началото, поне не и наведнъж.

Напомням ви, че и бисквитките скоро също ще отпаднат…

А това + ограниченията в iOS15 ще върнат онлайн бизнеса в технологичен план поне 5 години назад.

Това доказва за пореден път, че тактиките са до време, но принципите на добрия маркетинг са все едни и същи.

Изграждането на взаимоотношения с клиентите, основани на доверие, винаги е било и ще бъде от ключово значение, независимо как се променя технологията и инструментите.

Защото ако продължите да доставяте ценно съдържание и да изграждате значими взаимоотношения, резултатите ще последват – без значение дали знаете точния IP адрес на потребителя или не.


[P.S.]

? Ако имате нужда от още ръководства за създаване и развиване на онлайн бизнес, разгледайте категорията ни eCommerce.

? Този материал е написан с любов и грижа, използвайки уникалният механизъм за създаване на съдържание на lifehack.bg

❤️ Ако ви е бил полезен, моля оставете вашия отзив в коментарите под него или го споделете в любимите си социални мрежи.

Благодарим ви за подкрепата!

? Подарък:

Този материал и рубриката ни Ecommerce достигат до вас благодарение на подкрепата на СуперХостинг БГ. Компанията предоставя на читателите ни и промо код за 10% отстъпка при поръчка на следните нови услуги за период от 12 месеца:

  • Онлайн магазин с Shopiko – план Старт, Бизнес и Про + един домейн от областите .com, .net, .org, .biz или .eu;
  • Хостинг план СуперСтарт, СуперПро и СуперХостинг + един домейн от областите .com, .net, .org, .biz или .eu.

? Промо кодът е: LIFEHACK10

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
Виж всички

👤   Log In / Профил

🔰   Абонамент за Мастърхак

📗   Библиотека с книги

🏆   VIP зона с курсове

☎️   0878 977 107

==========

🔐   Секретна група

💻   Инструкция за групата

ℹ️   Инфо за клуба

🎯   За Реклама


🔘   Cookies

🔘   Общи условия

🔘   Права за ползване

🔘   Privacy Policy

🔘   Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
Последен шанс да СПЕСТИШ 300 лв за най-желания абонамент!
10
дни
10
часа
10
минути
10
секунди
10
дни
10
часа
10
минути
10
секунди
Последен шанс да спестиш 300 лв за най-желания абонамент + ПОДАРЪЦИ
- 70%
Спести над 300 лв
- 70%