ВЛЕЗ В КЛУБА

14 идеи за създаване на атрактивни оферти, с които ще продавате повече [CHECKLIST]

  • 452
  • 36
  • 8

Запази за после

Нито една Facebook реклама няма да работи добре ако офертата е слаба!

Затова направихме кратък Checklist, в който събрахме най-добрите идеи, които може да приложите в следващата си промоция, независимо дали става въпрос за Черен петък или друга маркетингова активност.

С него ще имате абсолютно всичко необходимо!

А сега разгледайте тези 14 доказано работещи идеи и тактики за използване на отстъпки, промо кодове, намаления и промоции, с които ще правите повече продажби! Да започваме…

🔰 Отстъпките могат да бъдат “опаковани” като:

Процентно намаление от цената (50%), отстъпка в левова равностойност (20 лв), подарък, безплатна доставка.

📝 Бележка:

Чек листа по-долу е интерактивен и може да си маркирате отделните точки. С други думи: ако влезете по-късно, отбелязването ви ще е запазено!


  • Седмично и Месечно намаление – традиционни промоции, които се пускат в края на месеца, за да стимулират продажбите с цел постигане на заложените таргети.
  • Предварителни оферти – за стимулиране на интерес. Използвайте ги като предложите подаръчни ваучери на стойност 10 лв например, в замяна на имейл адресите на потенциални клиенти.
  • Сезонни и празнични промоции – Black Friday и Cyber Monday са типични примери. Започнете да ги планирате отрано. За това вече писахме тук.
  • Оферти при изоставена количка – това е една от най-важните продажбени точки и едно от най-слабите места на онлайн магазина. Сложете Exit PopUp с отстъпка и допълнете тактиката с последваща имейл верига с до 3 подканващи имейла.
  • Отстъпка при абонамент за имейл бюлетин – изграждането на списък с имейли е важно за един онлайн магазин, защото така плащате само веднъж за придобиването на един контакт. Дайте код за отстъпка срещу имейл адрес!
  • Стимул за споделяне в социалните мрежи – ако сте нов магазин имате нужда от социални доказателства. Предложете код за отстъпка за следваща покупка при споделяне на продукт или писане на отзив / ревю.
  • Подаръци и отстъпки за препоръки – ние например раздаваме подаръци на хората, които ни препоръчват, защото са доволни. Те от своя страна остават приятно изненадани! Може да стимулирате препоръките и като предложите оферта от рода на: “препоръчайте ни на приятел и купете на половин цена”.
  • Отстъпка за първа поръчка – Обикновено се прави с Exit PopUp, който има специално cookie, с което разбира, че влизате за пръв път. В случая инструментът GetSiteControl ще ви свърши добра работа. Отстъпката може да бъде промо код или безплатна доставка за първа поръчка.
  • Отстъпка за количество – пазарувайте повече и платете по-малко! Платете едно – вземете две! Това са оферти, базирани на общата стойност на количката. Цели да насърчи клиентите да харчат повече, увеличавайки средната стойност на поръчката. Примери: “Купете продукти на стойност минимум 50 лв и доставката ще е безплатна”. “Купете продукти за над 90 лв и ще получите подарък”. В някои магазини има и брояч, който показва на клиента колко е похарчил до момента и колко му остава, за да вземе отстъпка или подарък.
  • Оферти за лоялни клиенти – в клуба например предлагаме отстъпки на наши членове, които се абонират повторно за по-дълъг период. За целта използваме инструменти като UserInsights и HubSpot чрез, които анализираме историята на всеки потребител. Така знаем точно кой е лоялен и заслужава поощрение с подарък или намаление.
  • Ремаркетинг промоции – тази тактика цели да върне хората, които са били на вашия сайт, но не са купили. Това са познатите ретаргетинг кампании във Фесйбук и Google чрез стандартна реклама или чрез Фейсбук каталог.
  • Вземете отстъпка ако купите онлайн – в България вече доста бизнеси освен офлайн, отварят и онлайн магазин. Свидетел съм и на обратния процес. Офлайн магазинът е чудесен инструмент за увеличаване на онлайн покупките. Когато някой влезе в магазина ви, но не е готов да купи, подарете му ваучер с отстъпка, който да ползва в онлайн магазина ви. Отнесете се с човека така, че да ви запомни (какво имам предвид вижте тук).
  • Промоции по време на събития – това са отстъпки под формата на ваучери, които обикновено се дават по време на събития и изложения.
  • Отстъпка на база конкретни събития свързани с клиента – предлага се при настъпването на дадено събитие, свързано с потреблението на даден клиент при вас. Ние например планираме подаръци за тези членове на клуба, които са изхарчили над 1000 лв при нас. Може също да направите подарък или отстъпка за рожден ден на клиент или друго важно за него събитие, свързано с бизнеса ви.

💬 Споделете в коментарите и тактиките от вашата практика!

Кой тип оферта работи най-добре за вашия бизнес, когато става въпрос за стимулиране на продажбите и лоялността на клиентите?


  • 452
  • 36
  • 8
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
Виж всички

☎️ 0878 977 107

🔰 Влез в клуба

👤 Вход / Профил

📗 Библиотека

🏆 ВИП зона

🧰 ВИП Tools

==========

🔥 Facebook група

📜 Тайните на Мастърхак

💰 По-изгоден абонамент

🎁 Подари абонамент

🔴 За Реклама

🦉 За Нас


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this