Моето завещание – Дейвид Огилви

дейвид огилви

Когато Fortune публикува статия за мен, озаглавена “Гений ли е Дейвид Огилви?”, веднага попитах адвоката си дали можем да ги съдим за въпросителния знак в заглавието. Сподели icon-facebook

Ценните уроци на Дейд Огилви от “Изповедите на един рекламист”:

  • Създаването на успешна реклама е от една страна занаят, от друга вдъхновение, но най-вече ноу-хау и упорита работа. Ако имате поне малко талант и знаете кои техники работят, ще извървите доста дълъг път.
  • Изкушението да се забавляваш, вместо да продаваш е заразно
  • Разликата между една и друга реклама по отношение на продажбите, които реализират може да бъде толкова голяма, колкото е разликата при 19 към 1
  • Струва си да проучиш продукта, преди да пишеш реклами за него
  • Ключът към успеха е да обещаеш на потребителя някаква облага – нещо като по-добър вкус, по-бяло пране, повече километри с един резервоар, по-добър тен.
  • Функцията на рекламата е не да убеди хората да изпробват вашия продукт, а да ги убеди да го използват по-често в сравнение с другите марки на вашия пазар.
  • Това, което работи в една страна, почти винаги работи и в други страни
  • Повечето кампании са твърде сложни. Те отразяват един дълъг списък от цели, опитвайки се да обхванат различни гледни точки на твърде много мениджъри. В стремежа си да обхванат толкова много неща, накрая стигат до едно голямо нищо.
  • Не позволявайте на мъже да пишат реклами за продукти за жени.
  • Добрите кампании работят в продължение на много години, без да намаляват продажбите. Кампанията ми за Hathaway вървеше 21 години. Тази за Dove се ползва цели 31и Dove в момента е най-добрия продавач на сапун.

Веднъж продавач, винаги продавач.
Дейвид Огилви, 1988


Най-доброто от Дейвид Огилви събрано в 2 части:

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
0
ден
0
часа
0
минути
0
секунди
Спести над 300 лв и подари на любим човек
Спести над 300 лв и подари на любим човек