ТОП 10 програми за управление на проекти

Традиционните офиси бавно, но сигурно си отиват. На тяхно място идват виртуалните системи за управление на работния процес, които скоро ще се наложат като начин на работа. В тази връзка намирането на добра система за управление на малък и среден бизнес онлайн, ще става все по-важно. Затова събрахме някои от добрите безплатни варианти, които може да използвате за организация на малък до среден екип и дори за личния си живот.


Wrike – уеб базиран софтуер

sld-3

Wrike е едно от добрите решения, когато става въпрос за интегриране на мейл с управление на проекти. Всичко в него се върти около индивидуалните задачи, които тук трябва да се разглеждат като мини проекти. Разбира се, може да извършвате различни операции, да създавате папки, да прикачвате файлове, да споделяте и т.н.

wrike

В рамките на управленеието на задачите ще намерите основни функции като сътрудничество, мейл интеграгиця и възможност за управление на файлове. Една от слабостите на този уеб базиран софтуер е, че ще имате нужда от малко време, за да свикнете. Освен платен вариант, има и безплатен, който е доста приличен.

Slack – уеб базиран

slack

За Slack авторитетното онлайн издание The Verge написа, че е убиецът на е-мейла. Дали това е така е рано да се каже (по-скоро не), но като инструмент за управление на екипи и проекти изглежда се справя страхотно. Репутацията му напоследък бележи своя връх в областта, в която е позициониран този онлайн софтуер. Може би това не е случайно.

В началото Slack може и да ви се стори доста объркан и да си помислите, че ще загубите голямата картина в организирането на задачите, но колкото повече се задълбавате и колкото повече го използвате, ще се убедите, че възможностите му за управление на оперативната работа са изключително полезни и вършат страхотна работа.

Slack притежава всичко необходимо, от което ще имате нужда при комуникацията с колегите и подчинените си (удобен чат), размяната на файлове и организирането и изпълнението на приоритетите по проектите си. Безплатната версия ще ви даде наистина доста възможности, а платената започва от $6.67 на месец за потребител.

Slack Hack: може да автоматизирате доста рутинни задачи в Slack чрез IFTTT – линк към рецептите. Вижте и ръководството ни за IFTTT

PIPEFY – управление на бизнес процеси

Unknown-1

Мощния безплатен помощник за управление на бизнес процеси Pipefy премахва доста от неудобствата  при сортирането и организирането на работни ангажименти.

За да правите това, имате възможност да използвате предварително дефинирани от вас шаблони за всичко: от процеси на продажби, разработването на софтуер, до стратегията ви за маркетинг чрез съдържание. Pipefy работи като разделя задачите в организацията на отделни под-раздели, наречени pipes (тръби). Идеологията тук е, че може да си направите шаблон, чрез който системата да работи по определен начин – организирайки работата ви по предварително зададения „тръбопровод“. Първоначално може и да ви е малко объркващ с множеството си възможности, но след като му хванете „цаката“, работата ви ще тече потече наистина гладко, поемайки контрола на дейностите в бизнеса ви.


[su_box title=“ТОП безплатни услуги за управление на задачи:“ style=“soft“ box_color=“#ffffff“ title_color=“#8b8b8b“ radius=“2″]

Ако държите да разполагате с най-добрия инструментариум, наличен в интернет за управление и организиране на всякакви задачи, създаването и менажирането на планове, проекти и т.н., разгледайте тази статия, в която събрахме топ приложенията за целта. В нея ще намерите услуги като Asana, Trello, Swipes, Wri.pe, Evernote и т.н.

[/su_box]

Todoist (Web-Базиран, Безплатен)

Todoist

Todoist е пълен с характеристики за предстоящите ви задачи и за мениджмънт на проекти инструмент, който е много добре структкуриран за лично управление на проекти.

С него можете лесно да сортирате задачите си в настоящия ви проект, да управлявате задачите в проекта с различни подлисти и други опции, да определяте срокове за всичко.

Todoist интегрира вашата Gmail поща за лесно прехвърляне и местене между вашата пощенска кутия и кутията на вашият проект върху, който работите. За да го ползвате е необходимо само да направите бърза и лесна регистрация!

mGSD (Web-Базиран, Безплатен)

mGSD приложение за управление на проекти Някога известен като MonkeyGTD, е комплектован с опции за менажиране на вашите проекти в GTD стил.

С него лесно можете да поставяте маркери на вашето предстоящо действие, което е част от нов или съществуващ проект, да го отбележите да ви напомня за файлове за бъдещо използване и т.н.

Можете да използвате приложението на всеки дистанционен сървър като например вашият Dropbox акаунт ако имате такъв за отдалечен достъп или да съхранявате файлове за по лесното им транспортиране на вашата флаш памет.

Tom’s Planner (Web-Базиран, Безплатен)

Tom's Planner

Ако бар графиките са голяма част от вашата работа и планирането на проекти ви, Tom’s Planner ще бъде за вас един интуитивен инструмент за планиране, който работи приятно като личен планировчик на вашите проекти.

За разлика от повечето традиционни такива приложения, този инструмент има силен акцент върху лекотата на употреба, особено е фокусирана работата с мишката за промяна на данните в приложението.

Можете да го тествате от тук и да се уверите че е отделено специално внимание на функционалността на десния бутон на мишката.

Приложението разполага с изключително богата набор от функции, които напълно ще задоволят нуждите ви от подреждане на информацията за вашата работа!

OneNote/Evernote

OneNote

Битката между тези два инструмента е доста оспорвана.

В светлината на тяхната основна роля като органайзер и инструмент за различни списъци и бележки със задачи, както и тяхната огромна популярност ги представяме заедно.

OneNote е част от офис пакета на  Microsoft Office и предлага отлични качества като приложение за управление на проекти и изобщо каквото се сетите, като бележник, разделяне на информацията на отделни персонализирани страници и подстраници, инструменти за рисуване и още много други неща.

Evernote е web  и мобилно базиран инструмент за управление на проекти, който е предпочитан избор на много хора.

Evernote

Ако вече използвате Evernote, за да улавяте всичко, което влиза във вашия живот, използването му за организирането на работни проекти и задачите свързани с тях, използваните материали и т.н ще бъде доста лесно.

За да използвате Evernote е необходимо първо да си направите профил в техния сайт, което става доста бързо и след това да изтеглите приложението за вашия десктоп безплатно и да влезете с данните от акаунта си и можете да използвате този инструмент.

OneNote е платен, но това не ни пречи да ви дадем линк да си го дръпнете и да го ползвате без пари, като инсталирате офис пакета можете да изберете да се инсталира само OneNote, ако вече имате останалата част от Microsoft Office!

Remember the milk (Web-Базиран, Безплатен)

RememberTheMilk

Да не забравим млякото! Изключително популярно приложение за менаджиране на ежедневните ви активности като срещи, задачи, напомняния и т.н

Необходима е бърза регистрация, за да се ползва инструмента! Може би в началото ще ви е малко странен, но бързо се свиква с него и като нищо да стане неизменна част от вашата работа и планиране!

Управлението на задачите става бързо и лесно чрез своя интуитивен интерфейс, а обширния набор от клавишни комбинации прави работата с него още по бърза.

Можете да го използвате заедно с Google Calendar-а, както и да получавате напомнянията, настроени в приложението на пощата си или на месинджъра, който ползвате!

Zoho (Web-Базиран, Безплатен)

zoho

Zoho е пакет от изключително голям набор от онлайн приложения и след бърза регистрация на сайта ви се открива достъп до тях и до тяхното безплатно използване!

Този инструмент има за цел да ви предостави всичко необходимо за вашия бизнес без никакви разходи! Част от нещата, които ще ви предложи Zoho са календар, мейл услуга, богат текстов редактор, редактор на таблици като ексел, място за планиране и писане на бележки и напомняния, приложения за работа с много хора, органайзер, приложения за направа на презентации и още много безплатни възможности!

Вече има и опция за офлайн достъп до вашите документи в профила ви без да имате връзка с интернет, след което като сте отново онлайн те се синхронизират!

Горещо препоръчвам този инструмент за управлението на вашите лични проекти и бизнес!


Ако имате коментари по темата може да ги споделите с нас като се присъедините към дискусията във Facebook фен страницата ни или в Google+ профила на lifehack.bg!

Сподели статията:
  • 3
    Shares

3
Остави коментар

avatar
0 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
0 Comment authors
Recent comment authors
нови стари харесвани

LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие. Ежедневно публикуваме полезно съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.