4 безценни маркетинг съвета от владетеля на вселената Чък Норис

4 безценни маркетинг съвета от владетеля на вселената Чък Норис

Всяка падащата звезда си пожелава нещо, когато види Чък Норис

В дигиталния свят Чък Норис е навсякъде.

Интересни и по-скоро смешни факти и шеги за Чък са използвани в забавните, т.нар. в интернет Меме-та в продължение на години…използвате се и днес.

В следващите редове ще прегледаме много малка част от по известните от тях и ще видим как можем да ги свържем с нашата бизнес дейност и ще видим как бихме могли да ги вплетем в маркетинговите усилия, които полагаме.

Разбира се този пост може да се приеме къде на сериозно къде на майтап, важното е да се забавлявате и на финала ако извлечете и някаква полза от примера на великия, неповторимия, непобедимия Чък Норис ще бъде просто страхотно…

Когато Александър Бел изобретява телефона, той вече има три пропуснати обаждания от Чък Норис

Стремете се винаги да бъдете на първо място!

Когато във вашата дейност има друга, конкурентна фирма, която прави нещо подобно на вашата, уверете се, че преди да стартирате вашият нов продукт/услуга на пазара, вече ще сте на няколко стъпки пред конкуренцията.

Идеите са безполезни без действие, така че както се казва: излезте навън и откраднете вниманието от лицата на хората, привлечете ги към вас още в началото. Подгответе се предварително.

Чък Норис не лъже. Каквото и да каже той, всичко се превръща в истина…

За съжаление днешната реклама винаги върви с една невидима, но чувстваща се стигма прикачена към нея – усещането, че има нещо гнило, че хората ще бъдат излъгани, че няма да получат това, което се крие зад бутона кликни тук и т.н.

Всички сме изпитвали това усещане, всички се страхуваме да не бъдем излъгани. Така че какво е това, което винаги прави Чък?

Ще гарантира, че каквото и да каже, то винаги ще се превърне в истина, дори и ако това е да срита лигавият защитник на земята Капитан Планета….

Хората може и да се усъмнят във теб, когато за първи път кажеш, че твоят продукт е най-добрият, но след това им докажи, че те грешат като бъдеш най-добрият, честен играч на пазара!

Някои магьосници могат да ходят по вода, но само Чък Норис може да плува през Земята….

Бъди различен! Да, прави това, което другите не искат, не могат или ги мързи да направят.

Каквото и да правиш, предлагай нещо допълнително към основната си услуга или продукт, предлагай добавен стойност, такава, каквато конкурентите ти ще им свиди да направят….или няма да им се занимава да го правят.

Винаги бъди сигурен, че правиш нещата различно, правиш ги по-добре от конкуренцията….

Бъди уникален и различен както е уникален и единствен Чък Норис сред супер героите на нашата планета….по скоро в нашата слънчева система…дано да не ми е видял тази нелепа грешка… 🙂

Чък Норис никога не използва навигационна система. Той винаги е в позиция, сочеща абсолютно точно правилната посока.

Когато изграждате маркетинговата си стратегия не се притеснявайте от възможността за провал.

Ако се движите напред достатъчно упорито и за достатъчно дълго време, пробивът така или иначе ще се получи и ще си вземете бележка от изминатият път, ще натрупате и опит.

Рим не е бил построен за един ден, нито пък това ще се случи с вашия бизнес, успех и печалба. Търпението трябва да бъде най-добрия ви приятел.

То трябва да е плътно до вас и с вас особено през първите няколко месеца на дейността ви и прилаганата маркетингова стратегия.

Още нетипично добри маркетингови съвети може да намерите и в статиите: 

А още забавни факти от битието на могъщия Чък Норис може да намерите на този адрес…Забавлявайте се!

Сподели статията:

2
Остави коментар

avatar
1 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
thinker5ko Recent comment authors
нови стари харесвани
5ko
Гост
5ko

Чък Норис ? Тоя пък кой е ? Да не би да е оня дето е виждал 2-3 пъти нещо подобно на бойни изкуства и после се подвизава като горски в Тексас в едни сериали за невръстни дечица ?

thinker
Гост
thinker

5ko, ти си по-прост и от най-тъпата амеба!

LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие. Ежедневно публикуваме полезно съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.