3 ефектни начина да разкажете историята си чрез цветове и изображения

Качествената фотография, илюстрациите, инфографиките и видеото са „мрежата, която улавя вниманието на клиентите“, но проучване установява, че много бизнеси не са в състояние да използват визуалните активи, за да разказват интересни истории за тяхната марка…


Всеки ден, във всеки сайт фирмите имат възможност да разкажат своите уникални истории по невероятен начин – с изображения. Визуално те могат да изразят своето неустоимо предложение, да насърчат взаимодействието, и да създадат атмосфера, която да задържи клиентите и да ги накара да се върнат отново.  

За да се случи това се изисква повече от просто подбиране на добри снимки.

Най-ефективните визуални търговци обмислят всичко – от настроението, вдъхновението, което носи изображението, до ролята на образа в маркетинговия план.

Затова направихме нещо по въпроса.

Какво ли?

В тази статия ще научите нещо много важно, а именно:

Как да превърнете изображенията в най-добрата част от вашия уникален разказ…

#1. Комбинирайте цветовете, за да предизвикате емоции


yellow

Няма съмнение, че цветовите предпочитания са нещо лично. За някои, жълто е синоним на щастие. Други намират ярък нюанс в тъмните очи на събеседника си.

Индивидуален опит, културна среда, състояние на ума – тези фактори могат да влияят различно на начина, по който тълкуваме различните цветове.

Изборът на снимка за вашия сайт се превръща в голямо предизвикателство, нали?

Не е задължително.

shutterstock_324966221

Ясно е, че повечето марки вярват, че потребителите виждат зеленото като синоним на природата и здравето, докато червеното се свързва със смелостта и вълнението. 

Ако целта ви е да имате клиенти, които смятат, че марката ви е весела и позитивна, направете фотографски избор, който отразява тези емоции.

Същото правило важи и за марки, които желаят да се възприемат като спокойни, сериозни или по-младежки. Цветът и светлината могат да имат силен ефект върху начина, по който потребителите възприемат дадена марка.

И двете съображения трябва да играят голяма роля в процеса на избор на изображенията.

#2. Покажете стойност


shutterstock_288414416

Историята на марките може да обслужва всякакъв вид и брой цели, от изграждане на осведоменост на компанията до повишаване на авторитета.

Независимо от вашата цел, снимките могат да помогнат като демонстрират стойност – особено, когато тази стойност е вдъхновена от вашите клиенти.

Помислете за всички начини, по които те използват вашия продукт, и нека това да информира съдържанието на вашите визуални решения.

Възможно ли е родителите да добавят новото плодово кисело мляко в шейковете на своите деца? Използвайте тази информация, за да оформите визуален разказ, който препредава областта на използване на вашия продукт. Дали безжичните ви високоговорители, осигуряват музиката необходима за тренировките на вашите клиенти на открито? Използвайте това знание и запомнящо се изображение, за да разкажете историята.

Този подход е чудесен за генериране на социално медийно съдържание, където снимките извървяват един особено дълъг път. В действителност, Twitter съобщенията, които включват снимки са средно имат с 35 на сто повече ретуитовете, отколкото тези, които не го правят.

#3. Поканете вашите клиенти зад кулисите


clothes

Има известна доза мистерия свързана с всяка марка, и когато компаниите предлагат поглед отвътре към това, което ги прави любими, потребителите са заинтригувани.

За да се постигне това, бизнесите трябва да имат за цел да подчертаят аспекти от тяхната история, които не са често срещани и не толкова публични. За един бутик за дрехи, това може да означава, да покажете всеки детайл от създаването на дрехите.

А верига ресторанти, междувременно, може да предложи да вникнете по-дълбоко в техниката за приготвяне на дадено сезонно ястие или десерт.

shutterstock_167266133

Свържете тези снимки със статия или Facebook статус, които да разкажат история, която клиентите не са чували, история, която ще бъде харесана, споделена и запомнена.


Вижте още и:

  1. 100+ от най-полезните сайтове с уроци и безплатни ресурси за фотография
  2. Как да създавате снимки и банери, които продават – 30 съвета, ресурси и софтуер
  3. Как да насочите очите на клиентите в желаната от вас посока – 8 техники
  4. 50+ места за теглене на безплатни снимки и графични ресурси [гига ресурс]
  5. Значението на цветовете в маркетинга – въздействието им върху потребителите

Сподели 😍

Остави коментар

avatar

🔘 За Нас

🔘 За Реклама


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Top