Какво означава растежа за бизнеса – ReWork

  •  
  •  
  •  

Запази за по-късно

Хората обикновено питат: “Колко голяма е вашата фирма?”

Това обикновено е от онези непринудени, малки разговори, които обаче не очакват малки отговори. Колкото по-голямо е числото, толкова по-впечатляващ, професионален и мощен звучиш. “Уау, супер, евала брато, голям си.” ще кажат те, ако имаш стотина служители.

Ако обаче си малък, ще получиш просто: “О, хубаво.”

Първото се приема за комплимент, а последното се казва само, за да бъдат любезни.

Защо е така? Какво означава растеж за бизнеса?

Защо разширението винаги е целта? Каква полза има голямото, освен егото? Какво не е наред с намирането на правилния размер и варианта да останете там?

Можем ли да погледнем към Харвард или Оксфорд и да кажем:

Ако се бяха разширили и създали още клонове и бяха наели още хиляди професори. Ако отворят глобални университети с тяхната марка по целия свят….те ще бъдат най-добрите училища на света.

Не разбира се! Това не е начина, по който се измерва стойността на тези институции.

А защо това да бъде начина, по който измерваш своя бизнес?

Може би най-подходящия размер за твоята фирма е 5 души. Може би са 40. Може дори да имаш истинска нужда от 200! А може и да си просто ти и твоят лаптоп.

Не прави предположения колко голям трябва да бъде бизнесът ти още преди да си започнал. Расти бавно и разбери кое е правилно. Преждевременното наемане на повече служители, отколкото наистина трябват е причина за смъртта на много компании.

“Малка” не означава просто трамплин. “Малка” е чудесна дестинация сама по себе си.


rework-jason-fried-(1)


Забелязал ли си, че докато малките предприятия предпочитат да са големи, големите фирми мечтаят да бъдат по-пъргави и гъвкави?

След като станеш голям е трудно да се свиеш, без да уволняваш хора, без да прекрачваш морални ценности, както и без да промениш целия начин, по който правиш бизнес.

Голямата фирма не трябва да бъде вашата цел. И не говоря само за броя на служителите, които трябва да имаш. Това също е вярно за разходите, наемите, IT инфраструктурата, мебелите, офиса и т.н. Тези неща не ти се случват просто така.

Ти трябва да решиш дали да ги имаш!

Ако решиш да ги вземеш заедно с тях ще получиш и главоболия. Затварянето на пари в много разходи и стремежа към създаването на много сложен и комплексен бизнес е едно от нещата, които могат да бъдат адски стресиращи и трудни за теб.

Не се притеснявай ако фирмата ти е малка, защото….

….всеки, който има устойчив и печеливш бизнес, независимо дали е голям или малък, трябва да се гордее! – Джейсън Фрид


Още ресурси за един по-различен бизнес:

  1. ReWork ще преобърне представите ви за правене на бизнес
  2. ReWork – Бизнес плановете са просто догадки
  3. Да играеш, да обичаш работата си, да се отдадеш изцяло

  •  
  •  
  •  
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
Виж всички

🔰 Влез в клуба

👤 Вход / Профил

📗 Библиотека

🏆 ВИП зона

🧰 ВИП Tools

==========

🔥 Facebook група

📜 Тайните на Мастърхак

💰 По-изгоден абонамент

🎁 Подари абонамент

🔴 За Реклама

🦉 За Нас


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

FREE ebook
100 принципа и инструмента
за по-ефективна работа и по-високи резултати
Learn How Great Brands
Create the Best
Marketing Content
Instantly get our free Marketing Guide to Success
Content
Convert
Кликни тук и изтегли най-новата ни е-книга