ВЛЕЗ В КЛУБА

Работещи решения за платформи в онлайн търговията и клиентско преживяване

  • 253
  • 43
  • 6

Запази за после


Реализацията на поредицата е възможна благодарение на успешното партньорство между eCommerce Academy и платформата за търговия – VTEX. Излъчването на епизодите е на живо във Facebook страницата на Академията, за да могат всички желаещи зрители да задават своите въпроси в коментар.

В 7-ми епизод на поредицата eCommerce Talks, гостите на Никола Илчев бяха Виктория Христова – собственик на магазин за ортопедични продукти – Ortopedia.bg, и Антон Божанов, който ръководи бизнес за аксесоари за мобилни устройства и електроника – Dice.bg.

В дискусията се коментираха аспекти, засягащи електронната търговия, като различните видове платформи, които може да изберете за своя онлайн бизнес, технически решения и клиентско преживяване и не само.

Виктория Христова отговори на много въпроси, свързани с нишата, в която развива своята дейност, някои от тях бяха:

  • “Тъй като електронният магазин Ortopedia.bg е изграден на WordPress, наложи ли се да изкарате курс, за да работите с платформата?”;
  • “Колко често се “чупи” сайтът ви при ъпдейти?”;
  • “Какво ще се случи, ако сайтът на Ortopedia бъде хакнат?”;
  • “Имате ли интеграция с куриери на сайта си?”;
  • “Какви параметри следите и колко често правите промени в сайта си с цел той да изглежда добре и да се вдигат конверсиите?”;
  • “Кои са най-важните раздели за потребителите, които посещават Ortopedia.bg, и извършвате ли промени по тях?”;
  • “Какъв тип съдържание предоставяте на клиентите си?”

Като ръководител на бизнес за аксесоари за мобилни устройства и електроника, Антон Божанов отговори на следните въпроси:

  • “Какво мислите за изработка на уеб сайт с готова платформа или избор на custom версия?”;
  • “Кои са най-големите предимства и недостатъци при използването на custom платформа?”;
  • “Dice.bg има ли интеграция с куриери?”;
  • “Продължава ли потребителското преживяване след покупката?”; “Как подготвяте кампаниите, свързани с “Черен петък”?”;
  • “Видео или текстово съдържание е предпочитано от потребителите на сайта ви?”;
  • “Какви параметри следите и колко често правите промени в сайта с цел той да изглежда добре и да се вдигат конверсиите?”;
  • “Кое е най-важно за потребителите, които посещават сайта ви?”;
  • “Какви други канали използвате освен физическите обекти и онлайн магазина?”;
  • “Интегрирани ли сте с платформите, с които работите?”

Виктория Христова беше категорична, казвайки, че за потребителите на Ortopedia.bg е най-подходяща изчистена версия на сайта и оптимизация, чрез която да се ориентират в търсенето чрез два или три клика.

Обикновено не избързва с актуализациите, а изчаква около 2-3 седмици и много рядко прави промени във визията на сайта.

Собственичката на магазина за ортопедични продукти много често влиза в ролята на консултант на клиентите си. Точно поради тази причина, в Ortopedia.bg няма интеграция с куриерска фирма.

Потребителите се нуждаят от телефонна консултация и допълнителни разяснения при поръчка. Според нея полезното съдържание продава. Затова доста често записва видеа във физическия магазин, чрез които описва и показва даден продукт в продължение на минута.

Ortopedia.bg не използва интеграция с платформи.

Антон Божанов разкри, че Dice.bg е на българския пазар от 2008 година. Решенията за електронния им магазин са custom. Системата, която ползват за управлението на физическите обекти и онлайн магазин, е ERP.

Основният им склад е в Асеновград, като продават и дистрибутират над 50 000 продукта, имайки складова наличност от 35 000 артикула.

В основата на концепцията си залагат на разбирането на потребителските нужди. Клиентското преживяването започва от сайта на Dice и продължава до получаването на продукта. При отваряне на пратката, съдържанието трябва да е представено така, че да направи впечатление.

Като най-важни елементи за потребителите, които посещават сайта, Антон Божанов открои следните – бързина на сайта, релевантна и бърза търсачка, ясни категории, филтри и добре структурирани продуктови страници.

Опитът на Dice.bg сочи, че видео блогът е по-интересен за потребителите.

Освен това ръководителят на бизнеса за аксесоари за мобилни устройства и електроника сподели, че имат интеграция с eMAG за България и  допълнително ще бъдат интегрирани за румънския пазар. С Amazon и eBay им предстои допълнителна интеграция заради custom настройките на сайта им.

“Решения за платформи и клиентско преживяване” всъщност насочи вниманието на зрителите към реално едно от най-важните решения пред един онлайн търговец – каква платформа да избере за своята електронна търговия, за да може тя да се надгражда и поддържа лесно, така че да създаде условия за първокласно потребителско преживяване.

От поредицата eCommerce Talks остават да бъдат излъчени още само 3 епизода. По традиция те ще се случат през следващите седмици в четвъртък от 19.30 часа на Facebook страницата на eCommerce Academy.

Изключение ще прави само последната серия на 22 април, когато вместо последното предаване от eCommerce Talks, ще се проведе ежегодната конференция, организирана от Академията:

eCommerce Academy Conference 2021 [Online Edition].

За първи път тя ще бъде изцяло онлайн.

Регистрирайте се, ако искате да научите повече за реални казуси от практиката на  партньорите на eCommerce Academy.

В случай че сте изпуснали епизода, посветен на темата “Маркетинг чрез съдържание”, бихте могли да ги гледате в YouTube канала на Академията. В него разговорът бе посветен на различните видове съдържание, което можете да създадете в подкрепа на ефективната ви маркетингова стратегия.

Следвайте страницата на Академията за новото видео от поредицата, което ще бъде излъчено на  8 април (четвъртък) от 19.30 часа.


За повече информация относно поредицата, гледане на епизоди и друго ценно съдържание за електронна търговия, последвайте eCommerce Academy:


Поредицата се осъществява с подкрепата на VTEX

Глобална платформа, end-to-end решение за търговия с вградени маркетплейс и OMS (Order Management System) функционалности. VTEX помага на компании в търговията, производители, продавачи на едро от FMCG, PCG и други вертикали да оперират ефикасно и мащабират безпроблемно, предлагайки изключително клиентско преживяване на своите клиенти и партньори.

Компанията има над 3000 клиента в 45 държави, някои от които са Sony, Walmart, Whirpool, Coca-Cola, Stanley Black & Decker, Nestlé, Motorola и други. През 2020 VTEX беше обявен за Лидер в IDC MarketScape Worldwide B2C Digital Commerce Platforms и Визионер в Gartner’s Magic Quadrant for Digital Commerce. За повече информация посетете www.vtex.com.


  • 253
  • 43
  • 6
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
Виж всички

☎️ 0878 977 107

🔰 Влез в клуба

👤 Вход / Профил

📗 Библиотека

🏆 ВИП зона

==========

❤️ Секретна група

📜 Тайните на Мастърхак

💰 По-изгоден абонамент

🎁 Подари абонамент

🔴 За Реклама

🦉 За Нас


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

инструмента
за супер продуктивност
100
free ebook
инструмента
за супер продуктивност
100
Изтегли книгата и вземи над 100 принципа и инструмента, които ще ти помогнат да работиш по-бързо и по-леко
FREE ebook
Изтегли книгата и стани част от над 15 000 човека, които вече получават най-полезното от нас директно в пощата си
Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this