Влез в Клуба
Влез в Клуба

Логистика и процеси в онлайн търговията: съвети, примери, практики

  • 251
  • 37
  • 6

Запази за после


Колко е важна ролята на логистиката и процесите за електронната търговия? Заедно с Николай Славов от WOWTEA ще споделим добрите примери и съвети за ефективни логистични и аутсорсинг решения и още…

Вторият епизод от eCommerce Talks настъпи буреносно. В него беше коментирана темата: “Логистика и процеси”. 

Въпреки лошото време навън, епизодът се излъчи успешно на 11 февруари от 19:30 часа във Facebook страницата на eCommerce Academy.

Поредицата се реализира от Академията в партньорство с VTEX – платформа за търговия, която обединява потребителското преживяване от всички канали в обширно ентърпрайз решение.

За обсъждане на темата “Логистика и процеси” в онлайн търговията бяха поканени гости с голям професионален опит в областта на логистичните процеси: Иво Стоянов от eBag и Николай Славов от WOWTEA.

Поради непредвидените метеорологични условия Иво Стоянов не успя да се присъедини към обсъждането, но пък водещият – Никола Илчев, и гостът – Николай Славов, мениджър логистика на WOWTEA, заформиха една наистина вълнуваща дискусия. Те споделиха ефективни логистични и аутсорсинг решения, като засегнаха важни теми и въпроси от публиката като:

  • Защо фулфилмънт моделът е предпочитан от WOWTEA?
  • Какви са очакванията на потребителите по отношение на онлайн покупките и времето за доставка?
  • Колко процента се оскъпява продуктът при използване на аутсорс услуга и наложило ли е това промяна в началното ценообразуване?
  • Как се избират аутсорс партньорите?
  • WOWTEA има ли subscription модел и как работи в различните държави?
  • За колко време брандът се утвърждава на даден пазар?
  • Изцяло собствени сайтове ли се използват за продажба или се работи и с платформи?
  • Отразява ли се Пандемията на мрежовия процес?
  • Разширява ли се продуктовото портфолио с продукти с цел cross sale – повишаване на стойността на потребителската кошница?
  • Колко време отнема измислянето нов продукт и съответно валидирането му?
  • Предизвикателството “Черен петък” и как от екипа на марката се справят с толкова много пазари?
  • Като добре наложен онлайн бранд дали се обмисля физическо присъствие на пазара?

Част от нещата “зад кулисите” на WOWTEA, които Николай Славов разкри, бяха свързани с това, на колко държави оперират и какви са оптималните срокове за доставка, към които се целят. Също така, защо bundle комбинациите за поръчки са мощен маркетингов инструмент.

Освен това, даде добри примери от практиката на бранда, които подпомагат подобряването на логистичните процеси.

Той разказа също как избират аутсорсинг партньорите си и с колко ще се увеличат фулфилмънт складовете им до края на месец февруари.

Сподели, че се е случвало да останат без стока при налични поръчки и че вземат мерки, за да избегнат подобен проблем в бъдеще.

Николай Славов подчерта, че навлизането на даден пазар е строго индивидуално и се случва чрез използване на различни комбинации от маркетинговия микс. Даде по-конкретен пример с пазар, за който са им били необходим 2 години, за да реализират дългоочакваната печалба.

Не пропускайте да гледате и пилотния епизод от поредицата eCommerce Talks, в който гостуваха Емил Вагенщайн от Ozone.bg и Константин Бъчваров от eBag.bg. Темата, която беше дискутирана във видеото, беше “Оптимизация на конверсиите”. В разговора беше поставен акцент на значимост на процеса, подобряване и анализ на потребителското преживяване, add to cart или checkout етапът е по-важен и прочее.


От екипа на eCommerce Talks обещават, че това е само началото на една много полезна поредица, в която ще се говори за успешен онлайн бизнес и не само. Очаквайте следващия епизод “Програми за лоялност и клиентско обслужване” на 18 февруари (четвъртък) от 19:30 часа.

За повече информация относно поредицата, гледане на епизоди и друго ценно съдържание, последвайте eCommerce Academy в следните канали:


Поредицата се осъществява с подкрепата на VTEX

Глобална платформа, end-to-end решение за търговия с вградени маркетплейс и OMS (Order Management System) функционалности. VTEX помага на компании в търговията, производители, продавачи на едро от FMCG, PCG и други вертикали да оперират ефикасно и мащабират безпроблемно, предлагайки изключително клиентско преживяване на своите клиенти и партньори.

Компанията има над 3000 клиента в 45 държави, някои от които са Sony, Walmart, Whirpool, Coca-Cola, Stanley Black & Decker, Nestlé, Motorola и други. През 2020 VTEX беше обявен за Лидер в IDC MarketScape Worldwide B2C Digital Commerce Platforms и Визионер в Gartner’s Magic Quadrant for Digital Commerce. За повече информация посетете www.vtex.com.


  • 251
  • 37
  • 6
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
Виж всички

☎️ 0878 977 107

🔰 Стани член на клуба

👤 Вход / Профил

📗 Библиотека

🏆 ВИП зона

🌀 Поднови абонамент

==========

❤️ Секретна група

💻 Инструкция за групата

ℹ️ Инфо за клуба

📺 Обиколка на Мастърхак

🔄 Автоматичен абонамент

🎁 Подари абонамент

⭐️ Отзиви за клуба

🎯 За Реклама

🦉 За Нас


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Welcome Hunter! Get 20% OFF Just for Today

Възстанови паролата:

Вход за клуб
Мастърхак
Our Marketing Summit Tickets are on SALE for a limited period. Get Them Now before they are sold
Our Marketing Summit Tickets are on SALE for a limited period. Get Them Now before they are sold
100 принципа и инструмента, които ще направят работата и живота ви много по-леки
супер полезни инструмента
100
free ebook
инструмента
за супер продуктивност
100
Изтегли книгата и вземи над 100 принципа и инструмента, които ще ти помогнат да постигаш повече
FREE ebook
Изтегли книгата и стани част от над 15 000 човека, които вече получават най-полезното от нас директно в пощата си