ВЛЕЗ В КЛУБА

Как да увеличите ангажираността чрез маркетинг на съдържанието

  •  
  •  
  •  

Запази за после


Реализацията на поредицата е възможна благодарение на успешното партньорство между eCommerce Academy и платформата за търговия – VTEX. Излъчването на епизодите е на живо във Facebook страницата на Академията, за да могат всички желаещи зрители да задават своите въпроси в коментар.

В 6-ти епизод на eCommerce Talks отново ви срещаме с двама големи специалисти в сферата на маркетинга.

И по-точно на създаването на ангажиращо съдържание.

Никола Илчев, водещ на предаването, се впусна в “разнищването” на темата “Маркетинг чрез съдържание” в компанията на Ивайло Тончев – маркетинг директор на Framar.bg, и Димитър Иванов, който ръководи маркетинговите активности на Fish24.bg.

🎙 Към Ивайло Тончев имаше много въпроси, част от тях бяха:

  • “В кой момент от развитието на Framar.bg започнахте да оценявате маркетинговия аспект на съдържанието, което създавате за вашия сайт?”;
  • “Какво е процентното съотношение на продажбите от онлайн магазина и физическите обекти?”;
  • “Кои са най-важните канали за разпространение на информация и каква според вас е ролята на директния и имейл маркетинга?”;
  • “Колко са хората, които участват пряко в процеса по създаване на съдържание в здравния сайт?”;
  • “Може ли съдържанието, което сте създали в годините назад, да бъде пренесено към видео съдържание към този момент?”;
  • “Колко често се връщате назад към дадена статия, за да направите update?”;
  • “Как оценявате стила и сложността на изразяване при създаването на съдържание за Framar.bg ?”;
  • “Колко човека се грижат за създаването на съдържанието в сайта?”;
  • “До каква степен създавате съдържание, чрез което влияете на потребителите във физическите обекти на Framar?”;
  • “Kaк Covid-19 промени линията за създаване на съдържание?”;
  • “Имате ли стратегия, свързана с организиране на игри или giveaway кампании?;
  • “Работите ли с инфлуенсъри?”;
  • “Чрез какви платформи за продажби се развивате онлайн?”

Ивайло Тончев разказа за много актуални тенденции и посочи конкретни детайли, свързани със създаването на съдържание за Framar.bg.

Зрителите научиха, че електронният магазин постепенно се е развил към медия за актуални здравни теми. Това се е случило поради нуждата и желанието на потребителите да получават повече информация, споделена от специалисти, фармацевти и лекари.

За целта здравният сайт работи с 20 професионалисти, които създават актуално и полезно съдържание на здравна тематика.

Освен това, маркетинговият директор разкри, че онлайн магазинът прави между 6 000 и 10 000 успешни поръчки на месец. И също така има около 2 000 контрагента, като една част от тях насочват потребителите към покупка от Framar.bg, когато правят рекламни кампании в различни медии.

🎙 Към Димитър Иванов имаше не по-малко въпроси, а именно:

  • “Намирайки се в хоби ниша, трудно ли е за вас да създадете съдържание за аудитория си?”;
  • “Как се постига авторитет в сфера като вашата?”;
  • “От къде се вдъхновявате за създаването на съдържание за потребителите?”; “Търсите ли директна продажба чрез съдържанието?”;
  • “Кога според вас се прави преминаване от писмено към видео съдържание?;
  • “Имате ли стратегия, с която насърчавате потребителите да отбелязват страницата ви или да слагат хаштагове, които са предварително зададени от вас?”;
  • “Работите ли с инфлуенсъри?”;
  • “Имате ли различен подход към аудиториите в различните социални медии?”; “С какви платформи за продажби се развивате онлайн?”;
  • “Kaк Covid-19 промени линията за създаване на съдържание?”.

Маркетинговият ръководител на Fish24.bg каза, че в екипа си имат много специалисти и запалени рибари. Ключово за тяхната ниша е, че аудиторията им е изключително добре запозната с риболовната тематика и съдържанието, което предоставят, трябва да е подбрано прецизно. За създаването на качествено съдържание организират различни събития и състезания, залагат много на авторски снимки, получени от феновете.

За Fish24.bg е от първостепенна важност изграждането на общност и достигането до потребителите. Точно поради тази причина през първите две години от създаването на електронния магазин не е пускана информация за продажба на продукти в социалните мрежи на бранда.

Това явно е работеща стратегия, защото към момента имат чуждестранни поръчки, без да са се целяли изрично към това.

Димитър Иванов каза, че още при създаването на онлайн магазина са имали изгодни условия за доставка и възможност за използване на отстъпки с натрупване, което се е възприело много добре от потребителите.

Маркетинг чрез съдържание” разгърна само началото на дискусията за силата на съдържанието, ползите от качественото съдържание и какви са нагласите и изискванията на потребителите към информацията, която получават,  особено след пандемията.

Темата създаде идеална предпоставка за ново гостуване на Никола Илчев за продължаване на разговора в града под липите – Стара Загора, от където са и двамата гости. Рубриката eCommerce Talks ще представи на своята аудитория още 4 серии. Всеки епизод е обвързан с въпроси, касаещи онлайн бизнеса и може да бъде гледан на живо всяка следваща седмица от 19:30 часа в четвъртък. Излъчванията се осъществяват през Facebook страницата на eCommerce Academy. Всички минали епизоди бихте могли да гледате в YouTube канала на Академията.

Ако искате на разберете повече за “Работа с маркетплейс платформи”, ви препоръчваме да гледате пети епизод.

Гости в него бяха двама практици с огромен опит зад гърба си както в електронната търговия, така и конкретно в работата с маркетплейсите. Това бяха Теодор Боев от Matraci.bg и Антония Колева – Etsy ментор.

Те споделиха какъв потенциал за растеж на бизнеса дават маркетплейс платформите и разкриха много важни детайли и трикове за по-доброто позициониране на търговците в тях.

Следващите eCommerce Talks серии ще включат други аспекти от електронната търговия, за да ви бъдат максимално полезни.

Очаквайте следващия епизод на 1 април (четвъртък) от 19:30 часа.


За повече информация относно поредицата, гледане на епизоди и друго ценно съдържание за електронна търговия, последвайте eCommerce Academy:


Поредицата се осъществява с подкрепата на VTEX

Глобална платформа, end-to-end решение за търговия с вградени маркетплейс и OMS (Order Management System) функционалности. VTEX помага на компании в търговията, производители, продавачи на едро от FMCG, PCG и други вертикали да оперират ефикасно и мащабират безпроблемно, предлагайки изключително клиентско преживяване на своите клиенти и партньори.

Компанията има над 3000 клиента в 45 държави, някои от които са Sony, Walmart, Whirpool, Coca-Cola, Stanley Black & Decker, Nestlé, Motorola и други. През 2020 VTEX беше обявен за Лидер в IDC MarketScape Worldwide B2C Digital Commerce Platforms и Визионер в Gartner’s Magic Quadrant for Digital Commerce. За повече информация посетете www.vtex.com.


  •  
  •  
  •  
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
Виж всички

☎️ 0878 977 107

🔰 Стани член на клуба

👤 Вход / Профил

📗 Библиотека

🏆 ВИП зона

🌀 Поднови абонамент

==========

❤️ Секретна група

💻 Инструкция за групата

ℹ️ Инфо за клуба

📺 Обиколка на Мастърхак

🔄 Автоматичен абонамент

🎁 Подари абонамент

⭐️ Отзиви за клуба

🎯 За Реклама

🦉 За Нас


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Възстанови паролата:

Вход за клуб
Мастърхак
Най-после безплатна е-книга, която ще ти е истински полезна:
Постигай целите си два пъти по-бързо!
1. Въведи имейла си 2. Отвори пощата си 3. Потвърди абонамента си 4. Изтегли книгата