Как да анализираш поведението на потребителите си, за да подобриш съдържанието си?

Имате сайт и искате по-качествени потребители за него…

В тази статия ще ви споделя една страхотна инфографика, която детайлно ще ви покаже как да анализирате поведението на потребителите, които посещават собствения ви сайт, за да подобрите след това съдържанието си.

Благодарение на тази информация ще разберете какво не се харесва на читателите ви и от какво трябва да правите повече, за да увеличавате трафика си.


От къде трябва да започнете?

За да подобрите маркетинга си чрез съдържание, налага се да изследвате собствените си статии. След това трябва да комбинирате тази информация с онова, което вече знаете за съдържанието на вашата конкуренция.

Чрез един задълбочен и качествен анализ ще си осигурите информация, включително и такава за предпочитанията на потребителите ви, техните интереси и в коя част от сайта или съдържанието ви са готови да станат ваши клиенти.

Първо, разберете дали сайта ви вече е оптимизиран!

По-голяма част от читателите очакват сайта ви да зареди за по-малко от 2 секунди, затова уверете се, че не губите продажби заради бавен сайт.

След като го ускорите, уверете се, че насочвате посетителите си правилно през т.нар. фуния на продажбите. Информация за поведението на потребителите ви може да намерите в Google Analytics. Вижте къде обичат да прекарват времето си, когато са на вашия сайт. След като анализирате тези данни, създайте ново съдържание (или обновете старо) въз основа на направените констатации.

Google Analytics предлага богата база от данни: разгледани страници, посетени страници, средно време на престой и много други.

Прегледайте тази информация за вашия сайт – по този начин читателите ви сами ще ви подскажат с действията си какво съдържание предпочитат да създавате.

Как да стане това ли? Разгледайте внимателно инфографиката отдолу:

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
Повиши фокуса и резултатите в живота, работата и бизнеса си с удивителните 20% за по-малко от 6 месеца...
0
дни
0
часа
0
минути
0
секунди
Пролетна оферта
Специална пролетна оферта
Последен шанс
0
дни
0
часа
0
минути
0
секунди
Специална пролетна оферта