- Ако си търговец поставил основите на своя онлайн бизнес, но искаш друг да поддържа онлайн магазина ти
- Ако искаш да развиваш онлайн магазина си успешно, но нямаш достатъчно време да се занимаваш
- Ако искаш някой друг да се грижи за добрата му работа вместо теб…
…този материал е специално за теб!
И така…заредил си е-магазина си с продукти, настроил си методите за доставка и начин на плащане и се чудиш сега накъде…или знаеш накъде, но се чудиш Как?.
Повечето платформи за създаваме на онлайн магазин предлагат допълнителни пакети с услуги, от които всеки бизнес се нуждае ако иска да бъде конкурентно способен. Преди обаче да избереш своята платформата, ще ти дадем няколко насоки какво да търсиш като функционалности и услуги, за да се ориентираш към подходящата за твоя бизнес.
Експерти осигуряващи спокойствие и сигурност за магазина ти
На първо място платформата трябва да предлага екип от професионалисти, готови да свършат всичко по настройките на магазина ти. Това ще ти спести време, а таксите, които се заплащат не са високи и ти гарантират професионализъм при изпълнение на услугата.
Така например от изключителна важност е да имаш “Общи условия” за работата и поръчките в магазина ти. Желателно е те да бъдат изготвени от юрист или човек, запознат със законодателството, което ще спести проблеми и за теб и за клиентите ти.
Съветът ни е да оставиш това на фирмата, чиято платформа ще използваш, защото те най-често имат вече изпипани и готови такива.
Направи си собствен, напълно функционален онлайн магазин само в 4 лесни стъпки! Тествай безплатно |
Професионално направено лого и банери за магазина ти
Всеки уважаващ себе си търговец има нужда от лого за магазина си. Тъй като логото те представя пред клиентите ти важно е да е лесно разпознаваемо и оригинално.
Потърси такъв екип, който е готов да ти предложи професионално изработване на лого, за да си гарантираш отличен старт и добро първо впечатление.
Друго, което се вижда първо на началната страница на магазина ти са неговите банери.
Банерите са неразделна част от рекламата в един онлайн магазин. Те ще ти помогнат да популяризираш всичко, което искаш и ще насочат клиентите ти към продукти или категории, върху които искаш да акцентираш точно в този момент.
Ако се нуждаеш от банери, фокусирай се в създаването на посланията, а остави други да изградят визията им и да направят всичко останало.
Сега да се концентираме върху самите продукти.
Кои са двете им основни характеристики?
- Доброто описание (“Създаване на продуктово съдържание“)
- Привличащи окото снимки!
И за двете особености се предлагат допълнителни услуги в платформите.
За да е наясно клиента какво точно представлява продукта, без да може да го пипне добре е описанието да е детайлно и съобразено със спецификите му.
За целта можеш да получиш съвет и помощ от хора, които се занимават с писане на продуктови описания и знаят тънкостите в тази материя.
На техническа помощ можеш да разчиташ и при търсенето на специалисти, които да заснемат в най-добра светлина самия продукт. Буквално и преносно, защото фотографията си е цяла наука и можеш много да объркаш или подведеш клиента, ако му предоставиш снимки с лоша резолюция и не показващи достатъчно контраст и детайлност.
Тук значение имат и тоновете на снимката, светлината ъгъла на заснемане и цял куп още подробности, за които един средностатистически потребител или търговец нямам как да знае, а какво остава да приложи.
Има и друг особен момент при снимките и той е тяхната обработка след заснемане.
Когато говорим за продукти, търговия онлайн и като цяло за неща, които се продават и по външен вид (освен по основни качества), именно последващата обработка на кадъра е това, което допълва липсващото парченце в пъзела от цялостния завършен вид на продукта. Важно е тук човекът, който ще работи по снимката да е истински професионалист, за да не се получават странни или направо нелепи фотографски продукти.
Стигнахме до тънката част, а именно:
Маркетинговите инструменти.
Ако не искаш конкурентите ти да се появяват преди теб в търсачките е важно да имаш правилно конфигурирана вътрешна оптимизация. Това е оптимизация по ключови думи, SEO заглавия, мета тагове и описания и други, което ти гарантира по-добра разпознаваемост от търсещите машини и по-добра вероятност потенциалния клиент да те забележи.
И, разбира се, каква търговия ще е ако не се рекламира правилно.
Рекламите в Google AdWords и в Facebook Ads ти гарантират достигане на огромен брой, различни по интереси клиенти, които можеш да сегментираш и таргетираш според целите на бизнеса и конкретната кампания. Повече хора ще видят и чуят за теб, по един различен начин, който не се приема като дразнеща рекламна кампания и вероятността това да ти доведе много повече клиенти е огромна.
Важно
Отношението към клиентите ти е от огромно значение за бизнеса и репутацията ти. То показва твоя авторитет и професионализъм като търговец. Затова е важно да се довериш на фирма, която ще ти предостави всичко необходимо за техническото обезпечаването на онлайн магазина ти – от началото до края. Точно такава компания е Cloudcart!
Направи си собствен, напълно функционален онлайн магазин само в 4 лесни стъпки! Тествай безплатно |