Услугите, с които трябва да разполага онлайн магазина ти
lifehack.bg : Бизнес и личностно развитие

Какво трябва да осигури платформата, на която ще повериш своя онлайн магазин

  • Ако си търговец поставил основите на своя онлайн бизнес, но искаш друг да поддържа онлайн магазина ти
  • Ако искаш да развиваш онлайн магазина си успешно, но нямаш достатъчно време да се занимаваш
  • Ако искаш някой друг да се грижи за добрата му работа вместо теб…

…този материал е специално за теб!

И така…заредил си е-магазина си с продукти, настроил си методите за доставка и начин на плащане и се чудиш сега накъде…или знаеш накъде, но се чудиш Как?.

Повечето платформи за създаваме на онлайн магазин предлагат допълнителни пакети с услуги, от които всеки бизнес се нуждае ако иска да бъде конкурентно способен. Преди обаче да избереш своята платформата, ще ти дадем няколко насоки какво да търсиш като функционалности и услуги, за да се ориентираш към подходящата за твоя бизнес.

Експерти осигуряващи спокойствие и сигурност за магазина ти

онлайн магазин

На първо място платформата трябва да предлага екип от професионалисти, готови да свършат всичко по настройките на магазина ти. Това ще ти спести време, а таксите, които се заплащат не са високи и ти гарантират професионализъм при изпълнение на услугата.

Така например от изключителна важност е да имаш “Общи условия” за работата и поръчките в магазина ти. Желателно е те да бъдат изготвени от юрист или човек, запознат със законодателството, което ще спести проблеми и за теб и за клиентите ти.

Съветът ни е да оставиш това на фирмата, чиято платформа ще използваш, защото те най-често имат вече изпипани и готови такива.

cover-33

Направи си собствен, напълно функционален онлайн магазин само в 4 лесни стъпки

Тествай безплатно

Професионално направено лого и банери за магазина ти

Всеки уважаващ себе си търговец има нужда от лого за магазина си. Тъй като логото те представя пред клиентите ти важно е да е лесно разпознаваемо и оригинално.

Потърси такъв екип, който е готов да ти предложи професионално изработване на лого, за да си гарантираш отличен старт и добро първо впечатление.

Друго, което се вижда първо на началната страница на магазина ти са неговите банери.

Банерите са неразделна част от рекламата в един онлайн магазин. Те ще ти помогнат да популяризираш всичко, което искаш и ще насочат клиентите ти към продукти или категории, върху които искаш да акцентираш точно в този момент.

Ако се нуждаеш от банери, фокусирай се в създаването на посланията, а остави други да изградят визията им и да направят всичко останало.

Сега да се концентираме върху самите продукти.

Кои са двете им основни характеристики?

  • Доброто описание (“Създаване на продуктово съдържание“)
  • Привличащи окото снимки!

И за двете особености се предлагат допълнителни услуги в платформите.

За да е наясно клиента какво точно представлява продукта, без да може да го пипне добре е описанието да е детайлно и съобразено със спецификите му.

За целта можеш да получиш съвет и помощ от хора, които се занимават с писане на продуктови описания и знаят тънкостите в тази материя.

На техническа помощ можеш да разчиташ и при търсенето на специалисти, които да заснемат в най-добра светлина самия продукт. Буквално и преносно, защото фотографията си е цяла наука и можеш много да объркаш или подведеш клиента, ако му предоставиш снимки с лоша резолюция и не показващи достатъчно контраст и детайлност.

Тук значение имат и тоновете на снимката, светлината ъгъла на заснемане и цял куп още подробности, за които един средностатистически потребител или търговец нямам как да знае, а какво остава да приложи.

Има и друг особен момент при снимките и той е тяхната обработка след заснемане.

Когато говорим за продукти, търговия онлайн и като цяло за неща, които се продават и по външен вид (освен по основни качества), именно последващата обработка на кадъра е това, което допълва липсващото парченце в пъзела от цялостния завършен вид на продукта. Важно е тук човекът, който ще работи по снимката да е истински професионалист, за да не се получават странни или направо нелепи фотографски продукти.

Стигнахме до тънката част, а именно:

Маркетинговите инструменти.

онлайн магазин

Ако не искаш конкурентите ти да се появяват преди теб в търсачките е важно да имаш правилно конфигурирана вътрешна оптимизация. Това е оптимизация по ключови думи, SEO заглавия, мета тагове и описания и други, което ти гарантира по-добра разпознаваемост от търсещите машини и по-добра вероятност потенциалния клиент да те забележи.

И, разбира се, каква търговия ще е ако не се рекламира правилно.

Рекламите в Google AdWords и в Facebook Ads ти гарантират достигане на огромен брой, различни по интереси клиенти, които можеш да сегментираш и таргетираш според целите на бизнеса и конкретната кампания. Повече хора ще видят и чуят за теб, по един различен начин, който не се приема като дразнеща рекламна кампания и вероятността това да ти доведе много повече клиенти е огромна.


Важно

Отношението към клиентите ти е от огромно значение за бизнеса и репутацията ти. То показва твоя авторитет и професионализъм като търговец. Затова е важно да се довериш на фирма, която ще ти предостави всичко необходимо за техническото обезпечаването на онлайн магазина ти – от началото до края. Точно такава компания е Cloudcart!

cover-33

Направи си собствен, напълно функционален онлайн магазин само в 4 лесни стъпки

Тествай безплатно

Коментирай


Fatal error: Call to undefined function theme_insert_js() in /home/lifehack/public_html/wp-content/themes/gridlove-child/footer.php on line 49