|
|
|
|
|
Направихме това, което всички реклами трябва да правят: Създадохме чувство на безпокойство, което можем да освободим само чрез покупка. – Дейвид Уолъс
|
|
Преди хиляди години на светът се гледало като на свещен.
|
- Семейството било свещено. Обществото било свещено.
- Храната била свещена. Водата била свещена.
- Природата, с всичките си дарове, също била свещена.
Животът се движел бавно и спокойно, позволявайки на хората да имат дълбока връзка със звуците, сезоните, ритмите, с общността си, със самите себе си. Но тази идилия скоро щяла да свърши...
|
В края на XVIII век с идването на капитализма много далновидни хора забелязват, че нещо започва да се губи. Хората все повече свиквали със суматохата, суетата, обещанията за богатство и технологичен рай.
|
Това било разрушително за остатъците от човешката душа.
|
“Бог е мъртъв“, пише Ницше, като се позовава не на смъртта на божеството, а на смъртта на Бога в сърцата на “новия” човек.
|
Но не ви ли писна от този изкуствен блясък...?
|
Не загубихме ли истинския смисъл и удовлетворение...?
|
Време е да си върнем живота обратно!
|
Време е да дръпнем завесите и да надникнем зад дигиталния блясък, за да разберем кои са най-деградиращи източници на модерния стрес.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
P.S. материалът има и аудио вариант, който можете да слушате, където си поискате - докато пътувате или си лежите на плажа 🎧
|
|
|
|
|
|